• Anonym (Ts)

    Hur funkar strippklubb?

    Jag var på strippklubb i Stockholm häromdan. Min pojkvän och jag fick en privat show av en strippa i ett litet rum. Han och jag satt i en soffa. Vi fick inte röra varandra men fick röra oss själva och strippan mot extra avgift. Detta gjorde att han runkade tills han kom, jag gjorde inget alls.

    Är detta vanligt och normalt? Så sunkigt och äckligt.

  • Svar på tråden Hur funkar strippklubb?
  • Anonym (Kanin)
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-18 23:38:36 följande:

    Jag var på strippklubb i Stockholm häromdan. Min pojkvän och jag fick en privat show av en strippa i ett litet rum. Han och jag satt i en soffa. Vi fick inte röra varandra men fick röra oss själva och strippan mot extra avgift. Detta gjorde att han runkade tills han kom, jag gjorde inget alls.

    Är detta vanligt och normalt? Så sunkigt och äckligt.


    Låter som liveporr, dvs din kille runkade som till en porrfilm på nätet fast InRealLife. Tjejer kommer väl inte på samma sätt så där, dvs de flesta behöver annan stimulering än att bara spana in en kropp.

    Så rörde han strippan då, mot betalning?
  • Anonym (ll)
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-18 23:38:36 följande:

    Jag var på strippklubb i Stockholm häromdan. Min pojkvän och jag fick en privat show av en strippa i ett litet rum. Han och jag satt i en soffa. Vi fick inte röra varandra men fick röra oss själva och strippan mot extra avgift. Detta gjorde att han runkade tills han kom, jag gjorde inget alls.

    Är detta vanligt och normalt? Så sunkigt och äckligt.


    Fy fan, 
    Ingen kille för mig eller någon jag vill ha som pappa till mina barn
  • Anonym (Jo)

    Funkar? Ja, det är nog vanligt att kunden får onanera under en privat show. Känns som om det var dina förväntningar som var problemet här. Varför bad du inte honom sluta om du inte ville att han skulle runka där och då?

  • Anonym (Lflf)
    Anonym (Jo) skrev 2020-01-19 11:44:48 följande:

    Funkar? Ja, det är nog vanligt att kunden får onanera under en privat show. Känns som om det var dina förväntningar som var problemet här. Varför bad du inte honom sluta om du inte ville att han skulle runka där och då?


    Håller med.
  • Anonym (53)

    Fyfan rent av, hade aldrig gått dit med min kille eller velat vara tsm med en sån.

    Tror dock det är rätt vanligt att män under privatshow tar på sig själva eller försöka få strippan att göra det

  • Anonym (sanna)
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-18 23:38:36 följande:

    Jag var på strippklubb i Stockholm häromdan. Min pojkvän och jag fick en privat show av en strippa i ett litet rum. Han och jag satt i en soffa. Vi fick inte röra varandra men fick röra oss själva och strippan mot extra avgift. Detta gjorde att han runkade tills han kom, jag gjorde inget alls.

    Är detta vanligt och normalt? Så sunkigt och äckligt.


    Skulle vara intressant att veta varför ni öht gick på stripklubb?

    Men håller med. Sunkigt att sitta och se sin kille djupt upptagen av att runka till en annan kvinnas kropp. Blä. Den bilden tror jag att jag hade haft svårt att få bort ur mitt medvetande.
  • Anonym (torsk)

    Vilken klubb var det? Jag har varit på några och har då aldrig fått runka under dansen. Tafsa lite brukar man få ja, men de vill ju gärna inte att man kommer, eftersom man slutar betala då 

Svar på tråden Hur funkar strippklubb?