• Amwildas

    Nub teorin

    Kollat runt lite ang nub teorin och i väntan på insläpp i en Facebook grupp så kollar jag här om någon vill ge sig på mitt ultraljud .

  • Svar på tråden Nub teorin
  • Amwildas
    Anonym (Anonym) skrev 2020-01-19 14:42:45 följande:

    Vad sa bm?


    Inget frågade inte . Vill egentligen inte veta men själva teorin gjorde mig nyfiken .
  • Anonym (Anonym)
    Amwildas skrev 2020-01-19 15:03:44 följande:
    Inget frågade inte . Vill egentligen inte veta men själva teorin gjorde mig nyfiken .
    Ja enligt den ska man kunna se att om det är väldigt platt där könsorganen hamnar senare så är det en flicka, om det står ut nåt så är det en pojke. Jag tycker det känns oerhört svårt att kunna se det på ett ul men bm är väl van att se sådant. Om det här var första kan du ju fråga sen vid andra :)
  • Amwildas
    Anonym (Anonym) skrev 2020-01-19 15:09:09 följande:

    Ja enligt den ska man kunna se att om det är väldigt platt där könsorganen hamnar senare så är det en flicka, om det står ut nåt så är det en pojke. Jag tycker det känns oerhört svårt att kunna se det på ett ul men bm är väl van att se sådant. Om det här var första kan du ju fråga sen vid andra :)


    Ville bara kolla om någon kunde se . Jag tänker inte fråga på nästa ultraljud .
  • Anonym (Anonym)
    Amwildas skrev 2020-01-19 15:16:10 följande:
    Ville bara kolla om någon kunde se . Jag tänker inte fråga på nästa ultraljud .
    Av en stillbild ser man ju inte mycket så jag får väl säga flicka då eftersom det är helt svart där runt.
  • Anonym (Mimmi)

    Nubben syntes jätteväl här, vilken fin bild!! Det där är till 99% en flicka utifrån den teorin :)

  • Amwildas
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-01-19 15:23:35 följande:

    Nubben syntes jätteväl här, vilken fin bild!! Det där är till 99% en flicka utifrån den teorin :)


    Lite det jag anade efter vad jag läst :)
  • Amwildas

    Uppdaterar lite och ja vi fick en liten flicka 29/6 . Så nubben här var verkligen synlig och tjejig .

  • Johanna1986
    Amwildas skrev 2020-07-12 15:21:33 följande:

    Uppdaterar lite och ja vi fick en liten flicka 29/6 . Så nubben här var verkligen synlig och tjejig .


    Grattis! Va roligt!
  • Anonym (Nyfiken)


    Smyger mig in i denna tråd. Någon som kan tyda något utifrån denna bild? :)
  • ensamärstark
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-14 18:41:08 följande:

    Smyger mig in i denna tråd. Någon som kan tyda något utifrån denna bild? :)


    Tyvärr ser jag inte nubben
  • ensamärstark
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-14 18:41:08 följande:

    Smyger mig in i denna tråd. Någon som kan tyda något utifrån denna bild? :)


    Tyvärr ser jag inte nubben
  • ensamärstark
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-14 18:41:08 följande:

    Smyger mig in i denna tråd. Någon som kan tyda något utifrån denna bild? :)


    Tyvärr ser jag inte nubben
  • ensamärstark
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-07-14 18:41:08 följande:

    Smyger mig in i denna tråd. Någon som kan tyda något utifrån denna bild? :)


    Tyvärr ser jag inte nubben
  • Anonym (Fågelungen)

    Hej!

    Detta är så spännande! Får jag lägga in min bild från dagens KUB? Om någon vill gissa :)

Svar på tråden Nub teorin