• Anonym (Sexleksak)

    Penisöverdrag/Sleeve

    Hej!

    Jag och frugan är sugna på att testa ett penisöverdrag, några tips? En del känns så mjuka i ?ollonet? så de blir omöjliga att nyttja?

  • Svar på tråden Penisöverdrag/Sleeve
  • Anonym (M)

    Köpte en för ett tag sedan som vi provade. Jag kan bara säga att sambon kom mycket kraftigare,häftigare. Upplevde och det sa hon själv oxå,att hon blev mycket blötare.Så nu är den med varje gång,men efter att det gått för henne brukar jag ta av den och "köra" vidare,tills det går för mig,och det brukar inte ta lång tid med tanke på HUR blöt och kåt hon är,blir.
    Men köp en och testa själva,köp dock inte för stor //

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (M) skrev 2020-01-21 14:21:22 följande:

    Köpte en för ett tag sedan som vi provade. Jag kan bara säga att sambon kom mycket kraftigare,häftigare. Upplevde och det sa hon själv oxå,att hon blev mycket blötare.Så nu är den med varje gång,men efter att det gått för henne brukar jag ta av den och "köra" vidare,tills det går för mig,och det brukar inte ta lång tid med tanke på HUR blöt och kåt hon är,blir.

    Men köp en och testa själva,köp dock inte för stor //


    Intressant! Vilken skaffade ni?
  • Anonym (Sexleksak)

    Spännande!! Vilken rekommenderar ni?

  • Anonym (M)
    Anonym (Vivi) skrev 2020-01-21 15:34:25 följande:
    Intressant! Vilken skaffade ni?
    Den heter "Fantasy x-tension,33% thicker and 1" longer".
    Finns ju andra oxå men denna är perfekt för henne,lagom stor.
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (M) skrev 2020-01-23 09:17:33 följande:

    Den heter "Fantasy x-tension,33% thicker and 1" longer".

    Finns ju andra oxå men denna är perfekt för henne,lagom stor.


    Tack ska kolla in den! Härligt att ni njuter!!
  • Anonym (Svullo)

    Lite nyfiken på detta ..
    Vad tycker ni tjejer?
    Mitt ex var så slapp att jag inte ens klarade av kondom.
    Blev för tajt helt plötsligt - kom som en fontän på nolltid.
    Kan killar svara på om den dövar känslan eller om det extra
    trycket ger motsatt verkan?
    Vill se hur hon reagerar men,
    Problem 1 - jag klarar inte den tajta känslan. Har en lösfitta som får mig att komma liiiite för fort.
    Problem 2 - Särskilt efter ett par stänkare på helgen så tycker hon att jag
    "nöter lite väl länge ....

    Erfarenheter och tankar tack!

  • Anonym (..)
    Anonym (Svullo) skrev 2020-01-23 17:27:55 följande:

    Lite nyfiken på detta ..

    Vad tycker ni tjejer?

    Mitt ex var så slapp att jag inte ens klarade av kondom.

    Blev för tajt helt plötsligt - kom som en fontän på nolltid.

    Kan killar svara på om den dövar känslan eller om det extra

    trycket ger motsatt verkan?

    Vill se hur hon reagerar men,

    Problem 1 - jag klarar inte den tajta känslan. Har en lösfitta som får mig att komma liiiite för fort.

    Problem 2 - Särskilt efter ett par stänkare på helgen så tycker hon att jag

    "nöter lite väl länge ....

    Erfarenheter och tankar tack!


    1 är väl bara för dig att prova? De flesta killar, mig inkluderat, känner mindre med en kondom jämfört utan kondom. En kondom är ju som en tjock kondom... Jag känner mycket mindre med en sleeve

    2. Men drick 1 drink då? Jag är lite likadan. Drick mindre så blir du inte överuthållig?
  • Anonym (Svullo)

    Skaffade ju pump med förklaringen att den blir mycket känsligare så
    det går nog lite fortare ...... tjena!!
    Den är oanvänd av oss men inte av mig....
    Hon är 50 + och lite orolig att det ska bli torrt/göra ont.
    Vi har testat:
    Fjärrstyrt ägg - inget bra alls
    Oljor och glid - funkar
    Latexpiska - den är verkligen "the shit"
    Kukring - kanske fel storlek men  ... totalt värdelöst.
    Kukring med vibro - ligger kvar i orginalkartogen.

    Hon är väldigt smärtkänslig men väldigt öppen att prova. 
    Jag vill ge henne mer än vad hon tror hon kan.
    Hon verkar lite sugen på en G-punkt vibrator .....

  • Anonym (Sexleksak)

    Tittat på Fantasy extension med, dem verkar vettiga ???? vi köpte en annan modell men den var jätte mjuk i ollonet så den va väldig svår att använda ..

  • Anonym (K)

    Har läst en blogg på Amelia tror jag, Liwslust, som jag kan rekommendera. Hon skriver om dessa sleeves och tycker de är jättebra. Har själv inte provat men det skulle vara kul att testa något större..

  • Anonym (framtiden)
    Anonym (K) skrev 2020-01-24 08:18:39 följande:

    Har läst en blogg på Amelia tror jag, Liwslust, som jag kan rekommendera. Hon skriver om dessa sleeves och tycker de är jättebra. Har själv inte provat men det skulle vara kul att testa något större..


    Ha ha...jag tänkte precis på samma sak. Liws Lust bloggen. Hon hade dessa sleeves bland sina top 6 hjälpmedel.

    Vill gärna höra vad kvinnor i tråden tänker om sleeves. Har ni testat? Erfarenheter? Skulle ni vilja testa?
  • Anonym (Vanskapt Apa)

    Låter lite tramsigt i mitt tycke. Är det till för om man har för liten penis?

  • Anonym (M)
    Anonym (Vanskapt Apa) skrev 2020-01-24 09:19:31 följande:

    Låter lite tramsigt i mitt tycke. Är det till för om man har för liten penis?


    Eller om DU är för slapp i musen,,,*L*
  • Underhill

    Med risk för att tråden ballar ur med tanke på för liten vs. för stor, så är en sleeve en leksak som alla andra. Kan vara kul, spännande och njutningsfullt (inte minst för kvinnan) att variera sig lite kort och gott. Frågan är vilken man skall välja bland alla varianter :)


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Vanskapt Apa)
    Anonym (M) skrev 2020-01-24 09:36:09 följande:
    Eller om DU är för slapp i musen,,,*L*
    Nejdå, varken slapp i mus eller buk, dessutom är jag utrustad med kuk.
  • Anonym (Sexleksak)

    Får nog investera i en rejälare sleeve och testa på frugan ????

  • Anonym (mannen)
    Jag håller på och försöker reparera mitt förhållande med min fru efter hennes otrohet (pågick en tid). Vi har försökt vara ärliga med varandra och jag har förstått att hon har saknat ett bra och njutbart sexliv med mig. Så därför har jag försökt ta tag i sexet här hemma. Men för att hon skall vilja möta mig har hon sagt att hon vill att jag testar att använda en sleeve. 

    Så därför är jag också intresserad av detta ämne. Jag har tittat på några på nätet och de finns ju i olika modeller och storlekar. Jag vet att hon vill att jag har en som gör mig både längre och grövre. 

    Jag  skulle gärna vilja höra från någon kvinna här som har upplevt sex med en man som bär en sleeve. Blev det bättre? Var det på ditt initiativ? 

    Tack
  • Anonym (Sexleksak)

    Finns ju en uppsjö av prylar men tror att Serien fantasy x-tension är bland det bättre !

  • Anonym (anonym)
    Anonym (mannen) skrev 2020-01-31 11:19:14 följande:
    Jag håller på och försöker reparera mitt förhållande med min fru efter hennes otrohet (pågick en tid). Vi har försökt vara ärliga med varandra och jag har förstått att hon har saknat ett bra och njutbart sexliv med mig. Så därför har jag försökt ta tag i sexet här hemma. Men för att hon skall vilja möta mig har hon sagt att hon vill att jag testar att använda en sleeve. 

    Så därför är jag också intresserad av detta ämne. Jag har tittat på några på nätet och de finns ju i olika modeller och storlekar. Jag vet att hon vill att jag har en som gör mig både längre och grövre. 

    Jag  skulle gärna vilja höra från någon kvinna här som har upplevt sex med en man som bär en sleeve. Blev det bättre? Var det på ditt initiativ? 

    Tack
    Personligen så om min fru varit otrogen pga av att hon tyckt jag haft för liten kuk så skulle jag nog inte vara beredd att ge henne en andra chans. Det känns inte som en grundval för ett starkt och kärleksfullt förhållande precis.

    Jag testade en sleeve med min fru men hon avskydde det, skavde och var obekvämt tyckte hon (fast jag inte är särskilt välutrustad).
Svar på tråden Penisöverdrag/Sleeve