• Demoevve

    Avbetalningar klarna qliro

    Hej alla! min kompis har ångest över sina 9000kr hos klarna, tänkte bara visa henne att många ligger långt över det ????Var ärliga, hur mycket har ni som mest haft med klarna?

  • Svar på tråden Avbetalningar klarna qliro
  • Limeblad

    Jag betalar ofta med 14 dagars betalningstid men har aldrig haft någon bestående kredit där dvs jag har aldrig betalat någon ränta/avgift till dem. Har inte tagit annat konsumtionslån heller men har kreditkort som jag betalar i slutet av månaden.

    Tror ärligt talat inte att det är så vanligt att handla på avbetalning.

  • Mom2be262

    Haha limeblad, vilken värld lever du i? Det är extremt vanligt! Jag jobbade på klarna förut, kundtjänst, många har över 9.000 men ett tips, betala av så snabbt du kan, räntan växer..

  • Limeblad
    Mom2be262 skrev 2020-01-21 17:19:03 följande:

    Haha limeblad, vilken värld lever du i? Det är extremt vanligt! Jag jobbade på klarna förut, kundtjänst, många har över 9.000 men ett tips, betala av så snabbt du kan, räntan växer..


    I en där man inte försöker kvala in till Lyxfälla utan sparar till det man vill köpa. Vet flera som inte ens handlar på faktura men det tycker jag är överdrivet (trots risk för ID-kapning).
  • Jonnynilsson
    Limeblad skrev 2020-01-21 17:23:23 följande:
    I en där man inte försöker kvala in till Lyxfälla utan sparar till det man vill köpa. Vet flera som inte ens handlar på faktura men det tycker jag är överdrivet (trots risk för ID-kapning).
    Helt rätt. Spara och köp. Inte låna och köp.
  • Frontline

    Har i skrivande stund kanske 14000:- på klarna vilket är räntefritt och jag betar av det på ett par månader..
    Handlar allt på kredit och har mycket hög kreditvärdighet


    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Avbetalningar klarna qliro