• Anonym (Man)

Det här med ofrivillig erektion.

Dom flesta av det manliga könet har nog fått erektion när det liksom inte passar.

Var det pinsamt?

Var hände det å vad gjorde du?

Dom flesta tjejer har kanske sett eller märkt en kille som fått erektion vid nått kanske mindre lyckat tillfälle?

Berätta om vad ni sett å märkt?

Smickrande eller avtändande om nån får det vid en kram eller nått?

• Svar på tråden Det här med ofrivillig erektion.
  • Anonym (Grabben bredvid)

Det här är något man snabbt växer i från. Brukar ge med sig redan i den tidiga 20 årsåldern. Det är inget "problem" senare i livet.

• Anonym (Man)

När man var yngre hände det ju oftare iofs men kan hända nu med.
    Sitter jag i en bubbelpool så får jag tänka på var vattenstrålarna å bubblorna hamnar, har hänt jag fått stånd där, inte så pinsamt iofs för att ingen ser ju men det är lite jobbigt för man vet ju inte hur länge det ska hålla i sig.

Man vill ju inte sitta där för länge.

Dock vet jag många som säger, eller hitta på, att dom får stånd hos läkaren vid prostatakoll, det kan jag säga att det har jag aldrig ens varit närheten av.

• BertR

Växer ifrån vid 20, inte jag i alla fall. Sist fick jag fullt stånd i duschen på badhuset. 

Fått det i bubbelpoolen med såt händer i bland fast man inte har erotiska tankar.

Skämmigt, händer i duschen ser jag det som naturligt men ute i simhallen försöker jag dölja det. 

68 År.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2020-01-22 07:45:43 följande:

Det här är något man snabbt växer i från. Brukar ge med sig redan i den tidiga 20 årsåldern. Det är inget "problem" senare i livet.

Inte?

Jag får ofrivillig erektion varje morgon fast jag är snart 50 år.

Ett typiskt tillfälle är annars i bubbelpoolen. Det kommer som ett brev på posten utan att det finns en enda sexuell tanke. Kroppen reagerar fysiskt utan att hjärnan är med.
  • Fin

Inget jag tar problem över.

Kanske lite mindre nu efter 40.

Nu och då har jag nog noterat både uppskattande blickar och mindre uppskattande. De som tar problem över det må göra det då. Kan ju inte medvetet stänga av den eller göra den osynlig.

• Anonym (chillax)

Jag tror de flesta vuxna individer som har fått utbildning om kroppen förstår att det kan ske ofrivilligt.

Även om jag hade fnissat om en manlig talare står på scen med bula i brallan så hör det väl till livet. Vi är människor, inte robotar.

Jag brukar inte glo män i skrevet heller i vanliga fall så oddsen är att jag faktiskt inte hade märkt det, om de inte hade tajta ljusa byxor eller så.

• Anonym (Nattliga stånd)

De flesta män får väl då och då nattliga eller morgonstånd. Det är kroppens sätt att kontrollera att erektionen fungerar. Helt normalt. Händer allt mer sällan mig men är ju snart 70 år

Svar på tråden Det här med ofrivillig erektion.