• Anonym (nudistnyfiken)

    Nudist stränder (SEXUELLT)

    hej är en kille som började gå på nudist stränder i somras, är 24 år. älskar friheten av att vara helt avklädd samtidigt få en fin extra syn och få lite blickar tillbaka. sitter inte o stirrar ur någon eller för mycket har respekt. men har blivit nyfiken på (myset) som en del utför där. men min fråga är hur går jag tillväga för att få hänga med någon eller några upp i sanddynerna, vill inte kolla för mycket så man blir obehaglig osv har respekt för andra som sagt. men hur gör jag för att antingen hänga på någon upp i sanddynerna eller märker någon vill mer än bara sola? blickar tecken? hur går jag tillväga utan vara respektlös om jag ser någon intressant, finns de några kvinnor som kollar in en kille i min ålder osv? tacksam för hjälp o svar :D 

  • Svar på tråden Nudist stränder (SEXUELLT)
  • Anonym (nudistnyfiken)

    finns på många platser runt om skåne, men viktigt att man har respekt för barn familjer osv osv. man får åka runt och utforska

  • Anonym (tobbe)

    Dom som är naturister brukar sällan vara några som man direkt tänder på och vill mysa med men gillar du den typen är det väl bara att börja snacka med dom och se vart det leder.

  • Anonym (34)

    Ja som föregående skriver, få igång ett samtal. Behöver inte vara om sex, väder är ju alltid ett bra ämne ;)

    Fråga om du får låna något, tändare eller vad som. Bara du visar upp att du inte är creepy.

  • Oerhörd

    Ta med dig någon eller några som också vill knulla från början. Låt folk som är där av andra anledningar (som jag) vara ifred.

  • Kexsmula

    Följ inte med någon till sanddynerna oavsett om du tror att de tittar på dig eller ej och titta för Guds skull inte på vad de gör även om du tror att du är diskret. Detta är oerhört respektlöst!

    Jag och min man råkade ut för ett pervo i somras medan vi hade sex i en sanddyna och äcklet trodde säkert att han var diskret, min man upptäckte dock honom och sa till mig varpå jag drog filten över mig och äckelgubben sa då ?Här ligger ni och har det skönt? och både jag och min man kände ett enormt äckel. Min man bad honom att dra därifrån och låta oss vara ifred men gubben stod kvar! Min man blev skitförbannad och jag mådde dåligt, han hade nitat honom om han inte vore helt avklädd så han fick nöja sig med att be honom dra åt helvete.

    Detta sabbade vårt knull och vi kunde inte slutföra och vi båda mådde dåligt och kände äckelkänslor lång tid framöver.

  • Anonym (nudistnyfiken)
    Oerhörd skrev 2020-01-23 23:16:00 följande:

    Ta med dig någon eller några som också vill knulla från början. Låt folk som är där av andra anledningar (som jag) vara ifred.


    har ingen runt mig som intresseras av detta mer än jag själv :)
  • Anonym (nudistnyfiken)
    Kexsmula skrev 2020-01-23 23:21:23 följande:

    Följ inte med någon till sanddynerna oavsett om du tror att de tittar på dig eller ej och titta för Guds skull inte på vad de gör även om du tror att du är diskret. Detta är oerhört respektlöst!

    Jag och min man råkade ut för ett pervo i somras medan vi hade sex i en sanddyna och äcklet trodde säkert att han var diskret, min man upptäckte dock honom och sa till mig varpå jag drog filten över mig och äckelgubben sa då ?Här ligger ni och har det skönt? och både jag och min man kände ett enormt äckel. Min man bad honom att dra därifrån och låta oss vara ifred men gubben stod kvar! Min man blev skitförbannad och jag mådde dåligt, han hade nitat honom om han inte vore helt avklädd så han fick nöja sig med att be honom dra åt helvete.

    Detta sabbade vårt knull och vi kunde inte slutföra och vi båda mådde dåligt och kände äckelkänslor lång tid framöver.


    är inte typen som är creepy eller förföljer andra, har respekt därför jag är här för fråga om tips osv. dom gångerna jag varit i närheten av par osv som haft sexuella stunder har jag inte suttit och kollat. har av ren respekt kollat ut mot havet. skulle aldrig heller få för mig att bara gå upp och stå och stirra ut någon. eller börja röra mig själv. tycker det är en självklar sak för mig att alla parter ska vara bekväma och överens innan man gör något. men tillbaka till själva frågan i tråden. hur vet jag om någon kvinnlig nudist spanar in mig eller vill göra något? eller ett par? hur går man tillväga för just de busiga? kollar ens några kvinnor in en kille i min ålder? (24) är rätt utrustad om man säger så. har en del tatueringar inte extremt. allmänt trevlig och snäll, har en normal smal kropp med en del synliga muskler och allmänt vårdad? kom gärna med massa tips osv! :)
  • Anonym (nudistnyfiken)
    Oerhörd skrev 2020-01-23 23:16:00 följande:

    Ta med dig någon eller några som också vill knulla från början. Låt folk som är där av andra anledningar (som jag) vara ifred.


    är inte där för ofreda dom som är där. är med där för jag älskar den härliga känslan av att vara där i lugn och ro, men blivit nyfiken på senaste kring det andra som händer bakom dynerna som sagt. har respekt för dom som är där för enbart njuta och sola :)
  • Anonym (nudistnyfiken)
    Oerhörd skrev 2020-01-23 23:16:00 följande:

    Ta med dig någon eller några som också vill knulla från början. Låt folk som är där av andra anledningar (som jag) vara ifred.


    är inte där för ofreda dom som är där. är med där för jag älskar den härliga känslan av att vara där i lugn och ro, men blivit nyfiken på senaste kring det andra som händer bakom dynerna som sagt. har respekt för dom som är där för enbart njuta och sola :)
  • Anonym (Hu!)

    Detta påminner mig om när jag i ungdomen förirrat mig till en nudiststrand på gran Canaria, låg som vanligt i min bikini och försökte sola. Då kommer det fram en man med brittiskt uttal, iklädd endast keps, solglasögon och sandaler, och frågar mig 'would you like to have some sex?'. Han var väl väldigt artig och så, respekterade mitt nej, men gud så rädd jag blev... På väg bort från den platsen tyckte jag mig senare se något par som knullade, på långt håll. Det är något jag aldrig glömmer. Kan tillägga att jag fortfarande var oskuld när jag åkte hem från den solsemestern...

Svar på tråden Nudist stränder (SEXUELLT)