• Robert85

    Älskar min tjej??

    Hej på er alla glada därute

    Själv är jag glad men är också väldigt nedstämd under långa perioder.

    Har varit tillsammans med min tjej i 2.5 år nu men vi träffas fortfarande bara knappa 3-4 dgr/vv fastän vi bor i samma ort. Anledningen till att vi träffas så lite är för att hon jobbar så mycket samt att hon lidit av en depression eller snarare att hon fortfarande lider utav denna.

    Jag personligen har flera mål och det är såna som ex. Att hon ska lära känna mina barn så som jag lärt känna hennes under dessa åren, jag spenderar så mycket tid det bara går med att få vara med henne och hennes barn för jag älskar dem alla. Men när jag har mina barn så finns inte orken eller tiden för henne att vara med dem och detta gör så ont i hela min själ.

    Vad kan jag göra här mer än att jag försökt förklara detta gång på gång?

    Vi har det jättebra när vi väl umgås med resterande 11 dgr dessa 2 veckor så försvinner vår kontaktfrekvens och mycket beror på att hon lägger full fokus på sina barn och "glömmer" bort mig längs vägen dessa dagar, orken finns helt enkelt inte där för henne dessa dagar att bry sig om mig och mina barn när jag får dem (vi har våra barn överlappande fast typ 3 dgr gemensamt).

    Jag känner mig otillräcklig men också att jag lever i en ensamhet i denna tvåsamhet för att hon inte är redo att offra saker för att vi ska få mer tid tillsammans. Jag försöker hela tiden att få ihop träffar så att vi alla kan umgås men det finns gång på gång något som hon skyller på.

    Är det jag som gör fel här som pushar henne för hårt efter dessa 2.5 år och helt enkelt bara vill få mer tid med henne och oss alla tillsammans?

    Hoppas någon är villig att ge mig tips och råd ????

Svar på tråden Älskar min tjej??