• Hejida1989

    Foster som är mindre än tidigare vid vul?

    Hej! Har vart inne och gjort mitt fjärde vul idag och jag är i v 8+5 idag. (Pga smärta och blödningar)

    Innan så har dem tre vul alltid stämt med dagen jag är i. Men idag visade det 8+3 istället. Hjärtat slog och läkaren tyckte de såg bra ut. Sist var hinnsäcken lite avvikande men idag var den rundare och bättre.

    Bör ja vara orolig över detta att det idag visade 2 dagar mindre än vad jag är i? Trött på denna oron :(

  • Svar på tråden Foster som är mindre än tidigare vid vul?
  • meicc

    Det tycker jag inte. Hänt mig Med o de sa att det är så otroligt svårt att möta så exakt. Skiljer ju så väldigt lite och beror på maskin, personal, hur den ligger osv.

    Jag har haft blödningar i mina graviditeter och fått progesteron för detta.

    Lycka till!

  • Daphodil
    Hejida1989 skrev 2020-01-23 16:04:37 följande:

    Hej! Har vart inne och gjort mitt fjärde vul idag och jag är i v 8+5 idag. (Pga smärta och blödningar)

    Innan så har dem tre vul alltid stämt med dagen jag är i. Men idag visade det 8+3 istället. Hjärtat slog och läkaren tyckte de såg bra ut. Sist var hinnsäcken lite avvikande men idag var den rundare och bättre.

    Bör ja vara orolig över detta att det idag visade 2 dagar mindre än vad jag är i? Trött på denna oron :(


    Hände mig också, låg plötsligt minus 3 dagar på ul i v 10 el nåt och började noja. Men nu är jag i v 27 =) Det rör sig ju om millimeters mätskillnad sådär tidigt.
Svar på tråden Foster som är mindre än tidigare vid vul?