• Anonym (Hjälpande hand)

    Du kvinna som inte är i förhållande..

    Du kvinna som lever ensam, har du eller skulle du kunna tänka dig att betala i natura för att en man fixar något åt dig som du själv inte klarar av. Typ fixa stopp i avloppet, starta eller fixa med bilen som inte funkar eller liknande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du kvinna som inte är i förhållande..
  • Mandel

    Vad menar du med natura? Är det bara sex du syftar på?

    Nu råkar jag reda ut det mesta som jag kan behöva för att klara av för att bo i eget hus - bor i eget hus
    Men jag har en killkompis som gärna hjälper mig med saker då jag ibland har svårt för att komma till skott...
    Grejen är den att jag gör tjänster åt honom, men vi ersätter varandra med middagar, godis och filmkvällar osv. Inte sex.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (TantHjördis)
    Jag kan tänka mig det. Om en trevlig karl hjälper mig med bilen så ska han såklart få nåt tillbaks. Jag kan hjälpa honom att plantera blommor, eller hjälpa honom med namn på fåglar han inte känner till.
    Det är naturligt att vara snäll, då känner man sig som ett med naturen.
  • CitronTulo

    Nu är jag inte singel.. men tänker om jag varit det..

    Om det är en man jag tänder på och VILL ligga med så varför inte? Men skulle inte ge sex till någon som jag inte är sugen på bara för att han ska laga min bil..

  • Anonym (Suck)

    Och varför skulle man som kvinna inte klara av de sakerna du nämner? Jag har aldrig behövt hjälp av en man

  • Dr Börje
    Anonym (TantHjördis) skrev 2020-01-24 08:31:18 följande:
    Jag kan tänka mig det. Om en trevlig karl hjälper mig med bilen så ska han såklart få nåt tillbaks. Jag kan hjälpa honom att plantera blommor, eller hjälpa honom med namn på fåglar han inte känner till.
    Det är naturligt att vara snäll, då känner man sig som ett med naturen.
    Det där med namn på fåglar tycker jag lät intressant. Jag går ofta omkring och känner mig vilsen och otillräcklig över alla dessa fåglar som jag inte känner till namnet på. Jag skulle nog kunna sträcka mig till att bygga om hela din bil för att få det här området fullständigt utrett. 
  • CitronTulo
    Anonym (Suck) skrev 2020-01-24 08:35:51 följande:

    Och varför skulle man som kvinna inte klara av de sakerna du nämner? Jag har aldrig behövt hjälp av en man


    Bara för att man "kan själv" så händer det väl att man betalar för vissa tjänster eller tar hjälp av andra som vill hjälpa? Kan också "själv", men anser inte att det är fel att hjälpas åt ändå!? Nu menar jag inte i första hand på det sätt som TS syftar på dock!

    Är t.ex. själv duktig på att laga mat, men går gärna på restaurang ändå ibland och låter någon annan laga maten åt mig..

  • Tom Araya
    Anonym (Suck) skrev 2020-01-24 08:35:51 följande:

    Och varför skulle man som kvinna inte klara av de sakerna du nämner? Jag har aldrig behövt hjälp av en man


    Det finns många, både kvinnor och män som inte klarar allt i ett normalt hem.
  • Anonym (Hjälpande hand)
    Anonym (Suck) skrev 2020-01-24 08:35:51 följande:

    Och varför skulle man som kvinna inte klara av de sakerna du nämner? Jag har aldrig behövt hjälp av en man


    Jag vet att det finns både män och kvinnor som både fixar stopp i avlopp och skruva med bilen men jag vet även att det finns både män och kvinnor som inte har den blekaste hur man gör eller ens vet vad en torxnyckel är och som måste ta hjälp, därav min fråga.
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Hade kunnat ge en kyss för att han rensar alla mina avlopp om han inte var äcklig. 

  • Anonym (W)

    Skulle lätt kunna göra det. Tjänster och gentjänster.

  • Anonym (Maja)

    Jag kan ge ett sug för en lagad tvättmaskin om killen ser bra ut och jag är på humör.

    Jag har haft så pass många sexpartners att jag förstått att det är min kropp, ingen man äger den.

  • Anonym (lll)
    Anonym (Hjälpande hand) skrev 2020-01-24 08:22:05 följande:

    Du kvinna som lever ensam, har du eller skulle du kunna tänka dig att betala i natura för att en man fixar något åt dig som du själv inte klarar av. Typ fixa stopp i avloppet, starta eller fixa med bilen som inte funkar eller liknande?


    Nej jag lämnar i så fall hellre in bilen till en verkstad och betalar för det är att jag ska bjuda ut min kropp som betalning till grannen eller nån. 
    Stopp i avloppet anlitar jag väl en VVS-person, man eller kvinna  - och betalar pengar.
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälpande hand) skrev 2020-01-24 08:22:05 följande:

    Du kvinna som lever ensam, har du eller skulle du kunna tänka dig att betala i natura för att en man fixar något åt dig som du själv inte klarar av. Typ fixa stopp i avloppet, starta eller fixa med bilen som inte funkar eller liknande?


    Det är väl inget ovanligt att betala i natura.

    Det betyder att göra gentjänster av samma värde, inte nödvändigtvis att gentjänsten handlar om sex, det är ett sentida påfund och mer av myt.
  • Anonym (Torx)

    Beror väl på hur mannen är skapt. 

    Jag har både bergstroll och snyggingar på jobbet, händiga är de alla men inte fan hade jag sexat med vem som.

    Gjort en stor omgång lasagne till matlådor eller lagat trerätters dock, det kunde jag gjort.

    För "in natura" betyder som sagt inte bara sex, även om en del tycks tro det.

Svar på tråden Du kvinna som inte är i förhållande..