• Ppppppdstan

Hjälpp????

Är i v22, mådde jätte dåligt för några dagar sen och kunde inte äta eller dricka något utan åt halv knäckebröd o spydde ut det. På kvällen kändes det som att fostret kröp ner till slutet av magen. Och min mage har blivit jätte mjuk som att jag ibte har något där inne längre och känner absolut inga sparkar buffar eller något liknande. Har känt och sett tydliga sparkar sen v18. Nu är jag jätte orolig för att de har hänt ngt ???? någon som vart me om liknande?

• Svar på tråden Hjälpp????
  • Ellifant

Testa dricka iskallt vatten och lägg dig ner ca30 min. känner du inget hade jag ringt in till förlossningen. Mest för att bli lugn men det är säkert ingen fara. Min lillakille sparka inte ofta

• Ppppppdstan

Gjorde de o min bebis brukar vara jötte aktiv om jag duschar eller har musik på men de har inte varit något ????

• Ellifant

Har du inte känt bebisen alls eller är det mindre rörelse? Med Nils så var han aktiv (för att vara han) i två dagar och tredje kunde jag knappt känna något och så höll vi på till han kom.

Men från v22 ska man alltid ringa in om man inte känner något. Så ring förlossningen de är där för att hjälpa och varje gång jag har ringt är de väldigt trevliga

• Ppppppdstan

Ska få en flicka och nej jag har absolut inte känt nägon spark och de har bara blivit mjuk i magen som att jag ibte va gravid ???? vart ringer man då? Har du nögot nummer till dom? Kan man ringa helger

• Ellifant

Grattis! Nu är jag lite sen med att svara. Men googla på vilket bb du vill föda på så hittar du nummer. Lite svårt för mig då jag inte vet var du bor

Svar på tråden Hjälpp????