• Anonym (Nyfiken)

Slicka fitta bäst

En fråga främst till er tjejer. Hur vill ni bli slickade? Vill ni ha fingrar samtidigt och massera gpunkten? Suga på klittan? Löst, hårt varirande? Bästa ställningen? Ge mig alla tips och erfarenheter :D

Tack på förhand!

• Svar på tråden Slicka fitta bäst
  • Anonym (Man i norr)

Om du känner dej osäker på hur du ska göra så är mitt förslag att du pratar med henne om att du vill göra det för henne. Lyssna på henne och när du väl är där så får hon gärna säga hur HON vill ha det eftersom det är individuellt vad man gillar. Kan ju tom vara så att hon inte vill eller tycker om att bli slickad. Och du, tjata aldrig om det är något du vill men inte hon. Är det inte hennes grej så är det inte. Önskar dej och er lycka till

• Anonym (Nej)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-01-25 10:19:50 följande:

En fråga främst till er tjejer. Hur vill ni bli slickade? Vill ni ha fingrar samtidigt och massera gpunkten? Suga på klittan? Löst, hårt varirande? Bästa ställningen? Ge mig alla tips och erfarenheter :D

Tack på förhand!

Det finns garanterat lika många svar som det finns kvinnor. Ingen är likadan. Jag hoppar helst helt, inte någon favvo. Ska jag bli slickad ska det vara rakt på klittan, inte en massa slafs runtomkring, och inte för löst, gärna fingrar samtidigt
  • Anonym (Fingrar)

G-punkten absolut, men det ska vara lagom tryck /lungt masserande. Absolut inget in och ut med fingrarna. Gillar att bli slickad lite cirklande men är alldeles för känslig för sugande, det gör bara ont. Rytmen ska vara ungefär som hjärtslagen och hellre för mjukt än för hårt, ber hellre om hårdare än att behöva hålla emot känslan. Men det är oftare ett problem med fingrar än tunga.

• Anonym (Fingrar)

G-punkten absolut, men det ska vara lagom tryck /lungt masserande. Absolut inget in och ut med fingrarna. Gillar att bli slickad lite cirklande men är alldeles för känslig för sugande, det gör bara ont. Rytmen ska vara ungefär som hjärtslagen och hellre för mjukt än för hårt, ber hellre om hårdare än att behöva hålla emot känslan. Men det är oftare ett problem med fingrar än tunga.

• Anonym (Cunni)

Det bästa du kan göra är att älska dig.
    Det näst bästa är att älska att slicka.

• Anonym (Lär dig lyssna)

Lär dig lyssna och var observant på minsta detalj.

Då är det inte så svårt att resonera ut vad hon tycker om, och hur du ska göra det.

Alla är olika så det finns inget recept på att "slicka där, pulla där sen slicka där igen.."

Lika så med män.. vissa tycks gilla när nån suger hårt på pungen, andra hoppar ur sängen när de blir utsatta gör det.

• Anonym (Lär dig lyssna)

Kan ju tillägga att om du inte gillar att göra det så märks det, lika så tycks det funka bättre om du faktiskt visar att du älskar att göra det.

Själv älskar jag att göra det och kan slicka tills tungan nästan trillar av. Och lyckas även ge orgasm åt sådana som aldrig i sitt liv fått orgasm av annat än egna fingrar.

• Anonym (Glass)

Jag vill bli slickad på klitoris så som man slickar på en glass - alltså med mjuk ej spetsig tunga. Spetsig tunga, ala porrfilm, är för hårt och känns allt från inget till för hårt på något sätt och bara olustigt. Vill heller inte ha något slags propeller grej utan en mjuk tunga gör tricket.

Svar på tråden Slicka fitta bäst