Notorisk otrohet
Har aldrig skrivet här. Lever med en man sen 30 år tillbaka, vi är i 50 års åldern. vi har tre barn tillsammans. 2 tonårstjejer samt en 7 åring. Min man har alltid haft ett sjukt bekräftelsebehov. Jag har kommit på honom med att vara otrogen ett flertal gånger,inga förhållanden (vad jag vet).
Senaste gången jag kom på honom var förra sommaren -18. Hittade bilder på en dam i 50 års åldern i hans mobil. De hade träffats på krogen och sedan ?hånglat? i en båt vilket jag gick på. Skitkorkat. Han uppger att han vill fortsätta träffa henne,jag får panik och typ förlåter honom. Tycker vi ska leva i ett öppet förhållande typ. Mår så dåligt av detta. Har ältat detta i 1,5 år,vad hände? Träffas det nu mm?
Förra helgen stack han iväg medans jag var på kalas med sonen,drog till en kompis och hörde av sig kl 7 dagen efter med att jag sover hos Pelle. Inte ok någonstans.
Jag bad honom flytta ut och idag kom han hem för att ?passa? sonen när jag skulle jobba.
Han erkände han knullat med damen för 1,5 år sen på en båt,vår gemensamma,samt att han nu i veckan varit på krogen och följt med en tjej/dam hem och knullat henne helt enkelt.
Mår skit att jag stannar under alla år men nu ska han ut!
Vi bor i en hyresrätt,hur gör man nu med boendet? Helt förvirrad är jag!
Han har råd och köpa något men inte jag,jag bor 10 min från jobbet och skolan halva vägen.
Depp????