• Anonym (Hemligheten)

    Den man älskar

    Håller man någon man älskar hemlig? Någon man är tillsammans med?

    18 månaders förhållande, väljer man att hålla någon hemlig?

    Bråk om detta med att hemlighetshålla månad efter månad..

    Att inte kunna stå för att man är i ett förhållande och gå runt som singel är inget bättre än att smyga med någon annan bakom ryggen

  • Svar på tråden Den man älskar
  • Anonym (Hemlig?)

    Hemlig för vilka? Hemlighålla på vilket sätt? Och vad säger personen är orsaken?

  • Smed75
    Anonym (Hemligheten) skrev 2020-01-26 14:55:48 följande:

    Håller man någon man älskar hemlig? Någon man är tillsammans med?

    18 månaders förhållande, väljer man att hålla någon hemlig?

    Bråk om detta med att hemlighetshålla månad efter månad..

    Att inte kunna stå för att man är i ett förhållande och gå runt som singel är inget bättre än att smyga med någon annan bakom ryggen


    Varför hemlighålls det? Personligen skulle jag sagt tack och hej för länge sen.. Brist på respekt och känns som en väldigt omogen person!
  • Orchido84

    Nej åter nej, ett hemligt förhållande är lika med dags att gå... För annars hade människan i frågan visat upp dig, jag har varit i liknade situation och vi är inte vänner idag för jag valde bort honom pga hemlig relation... 
    jag älskar honom ska jag tillägga men bästa är att låta det gå.
    vi kunde aldrig visas ihop offentligt. 

  • Anonym (Hemligheten)
    Anonym (Hemlig?) skrev 2020-01-26 15:00:54 följande:

    Hemlig för vilka? Hemlighålla på vilket sätt? Och vad säger personen är orsaken?


    Hemliga för alla, hans barn, barnens mannaår, hans vänner hans familj, mina vänner min familj! För alla helt enkelt!!
  • Orchido84
    Anonym (Hemligheten) skrev 2020-01-26 16:21:08 följande:
    Hemliga för alla, hans barn, barnens mannaår, hans vänner hans familj, mina vänner min familj! För alla helt enkelt!!
    Jag skulle aldrig tillåta mig att ha ett sådant förhållande... då är man värd mkt mer än så... jag satte stopp för det förhållande jag hade med en annan man... för han ville ha det hemligt.... det blev för mkt.
  • Anonym (Ylva)

    Nej. Älskar man någon så vill man ju presentera denna person för alla i sin närhet. Den enda gången man inte vill det är ifall man skäms över sin partner eller sin familj/vänner. Det finns en anledning till varför han inte vill att någon ska veta om dig. Han kommer nog aldrig att erkänna den anledningen. Förmodligen bryr han sig för mycket om vad hans omgivning tycker.

    Det du kan göra är att ställa krav. Antingen presentera dig eller så är det slut.

    Acceptera inte dagens läge, då är värd mer än så. Du är värd någon som skulle kunna skriva från hustaket hur mycket han älskar dig.

  • Anonym (Ylva)

    Har du kollat upp honom på ratzit? Låter som att han håller något hemligt för dig. Säker på att han inte är i ett annat förhållande eller gift?

  • Smed75
    Orchido84 skrev 2020-01-26 16:31:41 följande:

    Jag skulle aldrig tillåta mig att ha ett sådant förhållande... då är man värd mkt mer än så... jag satte stopp för det förhållande jag hade med en annan man... för han ville ha det hemligt.... det blev för mkt.


    Ja man måste värdesätta sig själv mer än så ju!

    Jag förstår inte ens varför man går in i ett förhållande om man inte kan vara öppet med det..
  • Orchido84
    Smed75 skrev 2020-01-26 17:29:35 följande:
    Ja man måste värdesätta sig själv mer än så ju!

    Jag förstår inte ens varför man går in i ett förhållande om man inte kan vara öppet med det..
    Ja precis, så därför tycker jag ts borde ta sig en stor funderare på om kärleken verkligen är så stark för hemligt förhållande. För jag kallar inte hemligheter för kärlek...
  • Smed75
    Orchido84 skrev 2020-01-26 17:33:22 följande:

    Ja precis, så därför tycker jag ts borde ta sig en stor funderare på om kärleken verkligen är så stark för hemligt förhållande. För jag kallar inte hemligheter för kärlek...


    Ja jag håller verkligen med dig.. =)
Svar på tråden Den man älskar