• Anonym (Förvirrad!)

    Förstår inte

    Fick ett missfall i slutet på Nov, hade sedan sex med min kille 14 dec och blev gravid igen, hann med andra ord inte få någon mens i mellan. Var inne på kontroll för 3 v sedan då jag hade extremt ont i magen, men allt såg fint ut och gravid hormonet steg. Idag har jag varit inne på ny kontroll då jag mår gräsligt illa och inte kunnat behålla någon mat, de gör nytt vul och säger då att de inte ser något foster, misstänker ett missfall, men jag blöder ju inte och mår ju så jävla illa, så hur kan jag de då misstänka missfall igen? ????

  • Svar på tråden Förstår inte
  • Anonym (Hm)

    Du är inte långt gången så omöjligt och se ett foster då. Jag hade också mega ont i början,men allt var normalt! Men konstigt dem säger missfall?!

  • Anonym (Förvirrad!)

    Men enligt min barnmorska ska jag vara i v 8, och för 3 v sedan såg det än hinnsäck och de var likadant nu. Endast en hinnsäck men inget foster, men jag har ju alla graviditetssymtom man kan ha, sjukt illamående, kissar konstant, ömma bröst och extremt trött. Mamma sa något om missed abortion de har hon haft, men då hade hon inga graviditetssymtom alls.

  • Anonym (53)

    Symptomen kan vara psykiska, för du så gärna vill. Om dem i vecka 8 inte ser ett foster är det för det tyvärr inte finns något där. Låter som en graviditet utan foster, ofostrig. Kan ge symptom men saknar ett barn.

  • Anonym (Förvirrad!)

    Jag får bara vänta och se helt enkelt ska tillbaka till gyn på måndag

  • Anonym (Hm)

    Okej, borde synas ett foster nu isåfall :( (kanske tar dem fel vecka med) men håller tummarna för dig! <3

  • Anonym (Förvirrad!)

    Igår drog det igång och jag började blöda kraftigt, så det blev ett missfall denna gången med. ????

Svar på tråden Förstår inte