• Anonym (Mums)

Träffas via nätet f sex

Den nya trenden idag med nätets alla forum är den skapad för oss män.

Jag har funderat lite på detta det känns så lätt idag att få sex med kvinnor lite flirtande och i samma mening vill du ses ikväll !

Min uppfattning är att det blivit nästan för bra för att vara sant .

Vad jag menar det är ju nästan enbart sexet som jag möjligtvis KK som jag vill ha och familjelivet/förhållande är inget lockande precis.

Nu kan jag umgås med vänner dra iväg på fotbollsresor till Barcelona åka på resor med vänner och dansa natten lång förut hade man en smörgås ldag en smörgåstårta typ kanske dålig liknelse men ni förstår

Är det så vår framtid ser ut förhållande/familj med allt vad detta innebär som vi män kanske inte alltid ser som slutmål blir glesare och man umgås mera spontant ett tag och sexar sen går man vidare och naturligtvis finns det kvinnor oxå som gillar detta men kanske inte lika många tror jag iaf

Vad tror ni!

• Svar på tråden Träffas via nätet f sex
  • Anonym (Grabben bredvid)

Nej, jag tror att sex dejting kommer att dö ut för alla dessa fejkade möten som leder till både rån och i värsta fall mord. Jag hade aldrig träffat någon jag inte känner i verkligenheten. Lite konsekvensanalys måste man göra tycker jag.

• t1000

Kvinnor vet om att många män är bara ute efter sex. Så de har verkligen taggarna utåt på dessa dejtingappar. Min uppfattning är att det inte bara att flirta lite och sen bestämma träff samma kväll för att ligga. De flesta tjejer vill ha nåt seriöst.

• Anonym (mmm)
    Anonym (Mums) skrev 2020-01-27 13:45:06 följande:

Jag har funderat lite på detta det känns så lätt idag att få sex med kvinnor lite flirtande och i samma mening vill du ses ikväll !

Vad jag menar det är ju nästan enbart sexet som jag möjligtvis KK som jag vill ha och familjelivet/förhållande är inget lockande precis.

Nu kan jag umgås med vänner dra iväg på fotbollsresor till Barcelona åka på resor med vänner och dansa natten lång förut hade man en smörgås ldag en smörgåstårta typ kanske dålig liknelse men ni förstår

Är det så vår framtid ser ut förhållande/familj med allt vad detta innebär som vi män kanske inte alltid ser som slutmål blir glesare och man umgås mera spontant ett tag och sexar sen går man vidare och naturligtvis finns det kvinnor oxå som gillar detta men kanske inte lika många tror jag iaf

Vad tror ni!

Det är väl samma sak för de kvinnor som söker sex.

Det gäller dock  att träffa på rätt kvinna/man, alla säger ju inte ja enbart för att de kanske finns på en sån app/site. 
  • Anonym (N)
    Anonym (mmm) skrev 2020-01-27 15:40:40 följande:
    Det är väl samma sak för de kvinnor som söker sex.

Det gäller dock  att träffa på rätt kvinna/man, alla säger ju inte ja enbart för att de kanske finns på en sån app/site. 

Nej, det är ju en modern klassiker att tjejer reggar sig på renodlade knullsidor och lägger ut nakenbilder och sedan skriver att dom är där för att byta tips om hur man stickar på bästa sätt. Kräks
  • Anonym (N)
    Anonym (Mums) skrev 2020-01-27 13:45:06 följande:

Vad tror ni!

Det låter ju underbart, du måste var väldigt attraktiv?
  • Anonym (Mums)
    Anonym (N) skrev 2020-01-27 18:55:38 följande:

Det låter ju underbart, du måste var väldigt attraktiv?
    Vet inte hur jag ska tolka din fråga men Nej det har jag aldrig varit dvs en supermodell uppfattar mig som normal i utseende med en kropp kanske som är över medel

Om det är detta du syftar på att föreslå sex tidigt så är det inte så svårt....?
    Finns många knep och spelar man korten rätt brukar det funka bra
  • t1000
    Anonym (Mums) skrev 2020-01-27 19:10:16 följande:

Vet inte hur jag ska tolka din fråga men Nej det har jag aldrig varit dvs en supermodell uppfattar mig som normal i utseende med en kropp kanske som är över medel

Om det är detta du syftar på att föreslå sex tidigt så är det inte så svårt....?

Finns många knep och spelar man korten rätt brukar det funka bra

Hur gamla är dom du söker för sex ?
  • Anonym (Mums)
    t1000 skrev 2020-01-27 19:45:51 följande:
    Hur gamla är dom du söker för sex ?
    Alltså ta inte mig för att vara unik med att träffas på detta vis det är många av mina vänner som kör på samma sätt....

Men ålder frågar du på dom jag träffar.
    Har aldrig varit med någon som varit äldre än mig då jag ej attraheras av det...
    ?Men det har varit allt ifrån 23- och uppåt 40 strecket eller precis förbi skulle jag säga.
    Får mest erbjudande bland äldre ...
  • t1000
    Anonym (Mums) skrev 2020-01-27 20:02:13 följande:

Alltså ta inte mig för att vara unik med att träffas på detta vis det är många av mina vänner som kör på samma sätt....

Men ålder frågar du på dom jag träffar.

Har aldrig varit med någon som varit äldre än mig då jag ej attraheras av det...

?Men det har varit allt ifrån 23- och uppåt 40 strecket eller precis förbi skulle jag säga.

Får mest erbjudande bland äldre ...

Jag har aldrig fått ett erbjudande om sex. Jag har ändå 270 matchningar.

Hur framställer du dig på Tinder ? Mer bar överkropp och att du skriver i profilen att du vill ligga ?
  • Anonym (Mums)
    t1000 skrev 2020-01-27 20:35:37 följande:
    Jag har aldrig fått ett erbjudande om sex. Jag har ändå 270 matchningar.

Hur framställer du dig på Tinder ? Mer bar överkropp och att du skriver i profilen att du vill ligga ?
    Är du korkad så skriver du så och du lär nog inte få något större napp på Tinder...

Sen menade jag inte att jag får erbjudande utan att inte först gett något.då har du missförstått och tänker med den manliga reptilhjärnan....

Tänk smartness istället och fundera ut vad är det du kan erbjuda som gör dig intressant du har säkert något unikt och därefter rullar det 
  • t1000
    Anonym (Mums) skrev 2020-01-27 20:48:22 följande:

Är du korkad så skriver du så och du lär nog inte få något större napp på Tinder...

Sen menade jag inte att jag får erbjudande utan att inte först gett något.då har du missförstått och tänker med den manliga reptilhjärnan....

Tänk smartness istället och fundera ut vad är det du kan erbjuda som gör dig intressant du har säkert något unikt och därefter rullar det 

Så vad du säger är att du lurar tjejen att du är ute efter något seriöst . Näe, jag har märkt att är man tydlig med att man bara vill ha sex får man inga napp.
  • Anonym (Mums)

En lite lögn skadar aldrig lite som den kvinnliga mascaran puff borta så dyker det upp en annan person 

• Anonym (Kvinna på Tinder)
    t1000 skrev 2020-01-27 14:43:01 följande:

Kvinnor vet om att många män är bara ute efter sex. Så de har verkligen taggarna utåt på dessa dejtingappar. Min uppfattning är att det inte bara att flirta lite och sen bestämma träff samma kväll för att ligga. De flesta tjejer vill ha nåt seriöst.

Ska du fixa ett snabbt ligga via Tinder behöver du vara riktigt snygg och på alla sätt attraktiv därför att då kommer även de som inte är ute efter engångligg bli intresserade.

Det går tretton på dussinet av vanliga killar som bara vill ligga och de får ytterst sällan napp.
Svar på tråden Träffas via nätet f sex