• Ssandra

    Gravidgraf med Natural cycles?!

    Ni som kör natural cycles och blivit gravida, kan ni lägga in eran graf hur den såg ut/ser ut! Från ÄL och till och med plus :)

    Har nyligen börjat tempa med NC, så är lite nyfiken :)

  • Svar på tråden Gravidgraf med Natural cycles?!
  • Önskarbebis2020
    Ssandra skrev 2020-01-27 19:04:15 följande:

    Tack! Vilken CD hade du ÄL?


    Jag hade ÄL cd 15. Så där de streckade linjerna är trodde aldrig att det skulle ta sig för temperaturen efter ÄL var ganska låg men väldigt jämn. Sen flög tempen upp på ÄL+11 och då visste jag
  • Ssandra
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-27 21:18:25 följande:

    Jag hade ÄL cd 15. Så där de streckade linjerna är trodde aldrig att det skulle ta sig för temperaturen efter ÄL var ganska låg men väldigt jämn. Sen flög tempen upp på ÄL+11 och då visste jag


    Åh så spännande med att tempa tycker jag :) grattis!
  • Mezzy

    Jag använder inte heller nc utan fertilityfriend. Jag va inte jätte noga med att tempa denna månad (känner min kropp väldigt bra så brukar börja tempa så fort jag börjar känna av äl symtom). Det ovanliga med denna månad var att tempen gick stadigt upp flera dagar i rad. Men sen när den dippa så trodde jag det var kört. Men sen gick den upp igen och då förstod jag att jag måste va gravid då min temp alltid annars börjar dala ca 2 dagar innan bim. :)

  • Aducia

    Med sonen 2018, född jan-19



    Med nuvarande bebis (dock tempar jag å loggar i kindara nu). Bf 8 oktober 2020


    BF 8/10 - 2020 ? N 30/1 - 2019 ? MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
Svar på tråden Gravidgraf med Natural cycles?!