• Anonym (love)

Tips på dejtingsida!

Kan någon ge tips på någon bra och seriös dejtingsida? Det gör inget om det kostar pengar. Gärna en sida med lite blandat utbud av folk. 

• Svar på tråden Tips på dejtingsida!
  • CitronTulo

Jag hittade min nuvarande kille på GoodOnes i somras! Där registrerar man sig med bank-id vilket gör det mer säkert!

Kan inte uttala mig så mycket om appen i sig då jag hittade HONOM redan efter någon vecka och appen kunde avinstalleras!

• Anonym (love)
    CitronTulo skrev 2020-01-29 10:06:57 följande:

Jag hittade min nuvarande kille på GoodOnes i somras! Där registrerar man sig med bank-id vilket gör det mer säkert!

Kan inte uttala mig så mycket om appen i sig då jag hittade HONOM redan efter någon vecka och appen kunde avinstalleras!

Var det lite olika typer av män där? Fixar inte om det t.ex. bara är typ ingenjörer eller bara bohemer. 

Grattis till att ha träffat någon!
  • CitronTulo

Jo det var nog lite olika personer..

Det som strulade för mig var när man ställde in inom vilken radie man ville få träffar, den sökte ändå i ett betydligt större område märkte jag! Men detta var i mitt fall lite tur då mitt "fynd" bodde strax utanför det område som jag valt, haha!

Har aldrig provat någon annan dejting-app så har inget att jämföra med, men tror att denna är typ som tinder (att båda måste välja varandra för att kunna ta kontakt).

• Anonym (Möte)

Finns väl bara en bra nu, sen Happypancake blev sinnessjuk.
    Mötesplatsen.
    Match är ju liknande, med skillnaden att man inte kan se vilka som är betalande medlemmar. Så man vet inte vilka som kan svara.
    Det måste betyda att de som driver Match är galna. Eller genialiska, de får ju ändå in pengar. Kanske är medlemmarna som är galna. Jaja, det är valfritt om man vill slänga pengarna i sjön.

• Anonym (Ensam tjej)

Kan också tips om GoodOnes,  verkar mest seriös och kostar 100 kronor i månaden.
    Har många matchningar men ingen dejt ännu. 

• CitronTulo
    Anonym (Ensam tjej) skrev 2020-01-29 10:48:47 följande:

Kan också tips om GoodOnes,  verkar mest seriös och kostar 100 kronor i månaden.
    Har många matchningar men ingen dejt ännu. 

Den var gratis när jag hade den i somras? Men det kanske fanns både och..?
  • Anonym (JS Tjej)

Jag kan tipsa med om Good Ones även om det finns en del ruttna ägg där med.

Tex en match frågade om han fick fråga något känsligt men jag skrev nej och tog bort honom.

Har fått den frågan på andra sidor och då har det alltid varit av sexuell karaktär.

Sen bokade in en dejt med en man som fegade ur i sista sekunden fast de finns överallt.

Har kontakt med några nu via sidan som jag pratar med som verkar seriösa.

• Anonym (Beredda)

Är många beredda på att betala för dessa tjänster?

Svar på tråden Tips på dejtingsida!