• Mli85

    Är testen för starka?

    Hej!

    Jag är idag, enligt Flo, på BIM-5. Tog igår ett testa tidigt från Abblo Pharma som visade positivt, fort och starkt. Tog därför ett till test, RFSU testa ofta, som också visade positivt väldigt fort och starkt. Detta på eftermiddagsurin.

    Imorse tog jag ett RFSU testa tidigt, ett vanligt RFSU OCH ett Clearblue digitalt med veckoindikator. Samtliga positiva, och det digitala visade ?2-3?.

    Detta är enligt mig märkligt. Senaste mensens första dag var 5 januari. Jag testar inte med ägglossningsstickor eller annat utan har väl lite koll genom Flo bara. Men är det inte märkligt att testerna visar starkt samt att jag fick ?2-3? på veckoindikatorn?

    Har två missfall inom ett år i bagaget, inga barn.

  • Svar på tråden Är testen för starka?
  • Planerar2020

    Kan det vara så att du blivit gravid tidigare än du trött? Tog du graviditetstest 5 januari eller runt där? Man kan ha mensliknande blödning trots graviditet

  • Mli85

    Hej! Tack för svar!

    Jag tog några tester inför den mensen (5 Jan) och de var helt blanka. Tog inget test efteråt.

    Kan jag däremot ha haft ägglossning tidigare eller att ägget fäst tidigare?

  • Planerar2020
    Mli85 skrev 2020-01-30 11:43:18 följande:

    Hej! Tack för svar!

    Jag tog några tester inför den mensen (5 Jan) och de var helt blanka. Tog inget test efteråt.

    Kan jag däremot ha haft ägglossning tidigare eller att ägget fäst tidigare?


    Okej. Ja jag skulle ju i alla fall gissa att ägglossning skett tidigare
  • Mli85

    Ja får hoppas att det är så. Är lite nojig över utomkveds eller att det är något annat fel...

Svar på tråden Är testen för starka?