• Anonym (i)

    Mjuk penis när jag red

    Hej!

    När jag låg med min dejt och skulle rida honom så åkte hans penis ut hela tiden. Han sa att det berodde på att han inte var tillräckligt hård, vi gjorde missionären istället och då gick det galant. (Killen berättade sedan att hans psykiska besvär gör det svårt att få hårt stånd). 

    Det var första gången jag red kille och jag börjar nu fundera på om det var mig det berodde på att den hela tiden åkte ut. Penisen var visserligen ganska mjuk, men ska det inte gå att rida ändå? Missionären gick ju liksom.
      

  • Svar på tråden Mjuk penis när jag red
  • Tukt

    Om en man inte är extremt upphetsad (vilket riskerar få det att gå direkt) så måste han ofta stimuleras för att ståndet ska vara intakt. 
    Vid penetration beror det mycket på vinklar och kvinnans fysik, hur mycket stimulans det ger. Just att rida bygger ju på att mannen  har svårt att styra rät, det är kvinnan som håller takten och därför svårt att hitta de vinklar där kuken får den stimulans den behöver. Och kanske just därför slaknade han.

  • Anonym (i)
    Tukt skrev 2020-01-30 19:09:47 följande:

    Om en man inte är extremt upphetsad (vilket riskerar få det att gå direkt) så måste han ofta stimuleras för att ståndet ska vara intakt. 
    Vid penetration beror det mycket på vinklar och kvinnans fysik, hur mycket stimulans det ger. Just att rida bygger ju på att mannen  har svårt att styra rät, det är kvinnan som håller takten och därför svårt att hitta de vinklar där kuken får den stimulans den behöver. Och kanske just därför slaknade han.


    Alltså han hade stånd, fast den var mjuk. 
  • Anonym (Hmm)

    Psykiska besvär???
    Spring fort åt andra hållet!!!!!

  • Anonym (i)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-01-30 19:13:38 följande:

    Psykiska besvär???
    Spring fort åt andra hållet!!!!!


    Stress och ångest. Ingenting för mig att springa ifrån.
    Har du några idéer förresten?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (i) skrev 2020-01-30 19:16:42 följande:
    Stress och ångest. Ingenting för mig att springa ifrån.
    Har du några idéer förresten?
    Hmmmmmmmmmmmmm - nä
    Fortsätt springa!
  • Anonym (i)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-01-30 19:30:51 följande:
    Hmmmmmmmmmmmmm - nä
    Fortsätt springa!
    Idiot. 
  • eriknilsson1987

    Är det en man som du vill/kommer träffa igen?
    Det beror säkert inte på dig.
    Psykisk ohälsa/högt blodtryck mm kan göra det svårare för mannen att så kraftig stånd.
    Lycka till :)

  • eriknilsson1987

    Är det en man som du vill/kommer träffa igen?
    Det beror säkert inte på dig.
    Psykisk ohälsa/högt blodtryck mm kan göra det svårare för mannen att så kraftig stånd.
    Lycka till :)

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (i) skrev 2020-01-30 19:37:32 följande:
    Idiot. 
    Nä, det behöver han inte vara bara för
    att han har psykiska problem.
  • Anonym (Lo)

    Penisring bakom pung Will fix it!

    Obs! Prova rida framåt och bakåt istället för upp och ner också!

Svar på tråden Mjuk penis när jag red