• Strawb3rrySh0rtcak3

    Enorm Barnlängtan.

    Hej! Jag är ny här, så ursäkta röran och om ni inte förstår vad jag menar eller säger. Glad

    Jag är en tjej på 26 år och singel, bor i Västernorrland, med en sjukt stor barnlängtan.
    Har haft barnlängtan sedan jag var 18 och känner nu att det är dags för att skaffa barn. Men problemet är att jag inte har någon partner eller någon att skaffa det med. Gråter Jag vill ha många barn. Medföräldrar är också något jag gärna gör detta med.

    Har sökt på olika sidor om medföräldrar, men tyvärr så är sidorna helt döda.

    Så jag skriver till er och ber er om hjälp, om ni är eller vet någon som är i samma situation och hur du/dom tog sig vidare.

    Tack på förhand.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-01-31 11:51
    Uppdaterad: Donator kan också tänkas.

  • Svar på tråden Enorm Barnlängtan.
  • Orangebeans

    Du kan gå med i facebookgruppen ?Mamma på egen hand?. Det är en grupp för kvinnor som funderar på att skaffa barn själva, alternativt redan försöker eller har barn på det sättet.

  • majgrönska

    Jag har inte testat själv men det finns dejtingsidor just för de som vill ha barn tex bildafamilj.nu.

    annars tycker jag väl du har tid på dig att dejta och hitta någon du älskar som också vill ha barn. Lycka till!

Svar på tråden Enorm Barnlängtan.