Är det vanligt att äldre kvinnor vill ha sex med yngre killar, eller det är en myt?
Jag har länge funderat på om det är som på film.
Att det ofta finns äldre samo/gifta kvinnor som vill ha en yngre älskare, är det myt eller sanning?
Jag har länge funderat på om det är som på film.
Att det ofta finns äldre samo/gifta kvinnor som vill ha en yngre älskare, är det myt eller sanning?
Tror jag väldigt många vill men betydligt färre som tar steget eller vågar.
Jag tillhör inte dem. Ligger helst med yngre förutsatt att de har andra kvaliteter jag uppskattar.
Varför skulle det vara en myt! Kanske vågar de inte för att de inte känner sig unga och vackra själv och inte kan förstå grejen eller skulle vilja vara i estetiskt underläge?
Kan säkert vara så som du skriver, jag personligen föredrar äldre kvinnor, tycker de tilltalar mig mer psykiskt, och jag tycker det är vackert med en mogen kropp.
Trodde jag var "onormal" men finns nog fler 30 åriga män som känner likadant.
Tror jag väldigt många vill men betydligt färre som tar steget eller vågar.
Jag tillhör inte dem. Ligger helst med yngre förutsatt att de har andra kvaliteter jag uppskattar.
Varför skulle det vara en myt! Kanske vågar de inte för att de inte känner sig unga och vackra själv och inte kan förstå grejen eller skulle vilja vara i estetiskt underläge?
Det är varken sanning eller myt. Det är något som porrfilmsmakarna använder i sina filmer.
Alltså gällande parbildning och så är det en myt, men "cougas" idealiseras och uppmuntras av media så vanligare har det blivit.
Gift. Jag skulle gärna vilja, men skulle inte våga. Stort steg att vara otrogen överhuvudtaget. Skulle oroa mig för att det kom ut. Skulle dö av skam.
Det brukar snarare vara så att yngre killar gillar äldre kvinnor. Milfs som de kallar dem.
Det är inte så vanligt som unga killar vill få det till. Handlar om önsketänkande i många fall.
Det är inte så vanligt som unga killar vill få det till. Handlar om önsketänkande i många fall.