• TreFyran

    beröring på huvudet

    jag hatar när någon rör mig på huvudet. jag vet inte varför just huvudet för jag gillar det på resten av kroppen. det känns som jag är ensam om detta för jag ser aldrig någon annan besväras av det. är det någon mer som det likadant

  • Svar på tråden beröring på huvudet
  • Anonym (Ovanligt)

    Är nog ganska ovanligt. Jag älskar huvudmassage, det är nog den massagen jag gillar mest.

  • MsFry

    Beror det inte på sammanhang?

    Huvudmassage är jag helt okej med men om random person skulle komma och ta mig på huvudet skulle jag uppfatta det som rätt nedlåtande.

  • Anonym (trådstartaren)
    MsFry skrev 2020-02-03 14:24:05 följande:

    Beror det inte på sammanhang?

    Huvudmassage är jag helt okej med men om random person skulle komma och ta mig på huvudet skulle jag uppfatta det som rätt nedlåtande.


    jag gillar det inte oavsett om det är någon närstående eller en frisör som schamponerar. Särskilt huvudmassage hatar jag 
  • Anonym (Ovanligt)
    Anonym (trådstartaren) skrev 2020-02-03 14:58:06 följande:

    jag gillar det inte oavsett om det är någon närstående eller en frisör som schamponerar. Särskilt huvudmassage hatar jag 


    "Hatar" är ett väldigt starkt ord. Använd ordet avskyr eller ogillar istället.
  • Anonym (Ann)

    Hellre en klapp på huvudet än en klapp på stjärten.

  • Anonym (trådstartaren)
    Anonym (Ovanligt) skrev 2020-02-03 16:27:12 följande:
    "Hatar" är ett väldigt starkt ord. Använd ordet avskyr eller ogillar istället.
    hatar det ändå
Svar på tråden beröring på huvudet