• Anonym (MA)

    Otrogen utan skydd!!!

    Min man sen 30 år,vi träffades som tonåringar och är nu 49 år och han 48. Vi har 3 barn tillsammans

    Han har vänstrat x flera. Jag har stannat av någon konstig anledning. Inga frågor på det tack! Förra veckan var han ute på krogen och hade sex med en kvinna i 50 års åldern. Det räckte ju höra det,nu har det kommit fram att han INTE skyddade sig????

    Han visar ingen ånger.

    Skyller på sexmissbruk samt sitt bekräftelsebehov,

    Hur är detta möjligt!!!! Otrogen samt inte skydda sig.....

  • Svar på tråden Otrogen utan skydd!!!
  • Anonym (Svin)

    Han är ett svin med andra ord.. vidrigt att vara otrogen o vidrigt att ej skydda sig.

    Du lär ju kanske kolla upp dig så du inte har fått både det ena o det andra nu?

  • Anonym (Lämna)
    Anonym (MA) skrev 2020-02-04 00:21:53 följande:

    Min man sen 30 år,vi träffades som tonåringar och är nu 49 år och han 48. Vi har 3 barn tillsammans

    Han har vänstrat x flera. Jag har stannat av någon konstig anledning. Inga frågor på det tack! Förra veckan var han ute på krogen och hade sex med en kvinna i 50 års åldern. Det räckte ju höra det,nu har det kommit fram att han INTE skyddade sig????

    Han visar ingen ånger.

    Skyller på sexmissbruk samt sitt bekräftelsebehov,

    Hur är detta möjligt!!!! Otrogen samt inte skydda sig.....


    Du väljer att kasta bort ditt liv på honom.. Du måste söka hjälp och komma bort från honom.. Du är medberoende! Du behöver prata med en kurator eller en psykolog, så du får hjälp att må bra!
  • Anonym (MA)

    Ska kolla mig idag. Väntar på psykolog och medberoende måste jag ju vara,ja detta är helt galet. Han sparade ju inte på detaljerna heller. Hon sög av honom också,ett onenightstand.

    Mår illa. Han är ute men kommer och hämtar grejer,?hjälpt? till med sonen som är 7 år. Fint av honom.

    Kaos är bara förnamnet här just nu!

    Tack för era svar!!!!

  • GGN
    Anonym (MA) skrev 2020-02-04 07:04:10 följande:

    Ska kolla mig idag. Väntar på psykolog och medberoende måste jag ju vara,ja detta är helt galet. Han sparade ju inte på detaljerna heller. Hon sög av honom också,ett onenightstand.

    Mår illa. Han är ute men kommer och hämtar grejer,?hjälpt? till med sonen som är 7 år. Fint av honom.

    Kaos är bara förnamnet här just nu!

    Tack för era svar!!!!


    Han är ju extra störd som känner att han måste berätta detaljerna för dig också!
  • Anonym (.)
    Anonym (MA) skrev 2020-02-04 07:04:10 följande:

    Ska kolla mig idag. Väntar på psykolog och medberoende måste jag ju vara,ja detta är helt galet. Han sparade ju inte på detaljerna heller. Hon sög av honom också,ett onenightstand.

    Mår illa. Han är ute men kommer och hämtar grejer,?hjälpt? till med sonen som är 7 år. Fint av honom.

    Kaos är bara förnamnet här just nu!

    Tack för era svar!!!!


    Men vänta lite nu. Han berättar med stolthet detaljer för dig, så du skall bli svartsjuk? Är denna sex bekräftat eller är han endast ute efter din reaktion och svartsjuka? Trots hans höga ålder så låter han omogen. MYCKET omogen dessutom. Du skriver att han inte ens uttrycker ånger. Hur är han i övriga sammanhang. Upplever du att han är sympatisk?
  • Mikalowa12

    Jo han har berättat det,han visar som sagt ingen ånger eller empati för hur jag känner.

    Jag är övertygad av att han lider av personlighetsstörningen narcissism.

    Sjukt bekräftelsebehov,ingen empati,skyller sin otrohet på mig,arrogant mot folk han ser ner på,framgång och rikedom är mycket viktigt.

    Han skyller på att han är sexmissbrukare som att det då inte är han som gjort det utan det var ju hans missbruk.

    Sjukt!!!!!

    Min självkänsla som redan var dålig innan är nu i botten!

  • Xzx

    Antingen lämnar du honom, med allt vad det innebär.


    Eller, fortsätt som du gör nu. Stå ut med att han knullar andra bakom ryggen på dig osv.


    Ditt val.

  • Anonym (Lämna)
    Anonym (MA) skrev 2020-02-04 07:04:10 följande:

    Ska kolla mig idag. Väntar på psykolog och medberoende måste jag ju vara,ja detta är helt galet. Han sparade ju inte på detaljerna heller. Hon sög av honom också,ett onenightstand.

    Mår illa. Han är ute men kommer och hämtar grejer,?hjälpt? till med sonen som är 7 år. Fint av honom.

    Kaos är bara förnamnet här just nu!

    Tack för era svar!!!!


    Herregud stackars dig, har du vänner? Har du nån som kan finnas där för dig.. Bra av dig att du går till psykolog, hoppas du inte behöver vänta så länge.. Vet att när jag skiljde mig tog det ett tag! Behöver du nån att prata med så får du jätte gärna prata med mig! Det är bara säga till! Ta hand om dig!
  • Anonym (.)
    Mikalowa12 skrev 2020-02-04 10:33:36 följande:

    Jo han har berättat det,han visar som sagt ingen ånger eller empati för hur jag känner.

    Jag är övertygad av att han lider av personlighetsstörningen narcissism.

    Sjukt bekräftelsebehov,ingen empati,skyller sin otrohet på mig,arrogant mot folk han ser ner på,framgång och rikedom är mycket viktigt.

    Han skyller på att han är sexmissbrukare som att det då inte är han som gjort det utan det var ju hans missbruk.

    Sjukt!!!!!

    Min självkänsla som redan var dålig innan är nu i botten!


    Du skrev att man inte skulle ställa frågor varför du har stannat kvar. Men jag känner att jag måste få veta. Kan inte du berätta?

    Av vilken anledning stannar du kvar?
  • Anonym (man)

    Förstår att du inte vill ha frågor kring varför du stannat kvar för det är ju det allting hänger på. Om du tillåter att han gör som han vill, varför blir du förvånad över att han hör det? Du har ju accepterat det.

  • Anonym (.)
    Anonym (MA) skrev 2020-02-04 00:21:53 följande:

    Min man sen 30 år,vi träffades som tonåringar och är nu 49 år och han 48. Vi har 3 barn tillsammans

    Han har vänstrat x flera. Jag har stannat av någon konstig anledning. Inga frågor på det tack! Förra veckan var han ute på krogen och hade sex med en kvinna i 50 års åldern. Det räckte ju höra det,nu har det kommit fram att han INTE skyddade sig????

    Han visar ingen ånger.

    Skyller på sexmissbruk samt sitt bekräftelsebehov,

    Hur är detta möjligt!!!! Otrogen samt inte skydda sig.....


    Det här ursäktar ingenting, men det låter som om att han är osäker och vill utstråla som om han är en casanova eller något. Jag tror inte han är otrogen, men han säger gärna till dig att han ligger runt. Kanske för att testa dig, se din reaktion och undersöka din svartsjuka m.m. Grund och botten är det nog mer av en osäkerhet och en vilja att han gärna skulle vilja vara den typen som har samlag med alla kvinnor han ser.

    Han är ingen bra man för dig. Han är tydligen och osympatisk skrev du? Låt bli honom. Det finns massor av män som är bra. Har du snackat me dhan?

    Låt höra hans positiva sidor.
Svar på tråden Otrogen utan skydd!!!