• Anonym (Thirsty)

Erfarenhet av att skicka pussyPics

Vad har ni kvinnor för erfarenhet av att skicka så kallade pussy pics till män som ni är intresserade av att dejta? 
    Jag är osäker om det är rätt taktik för att förföra en alfahane. 

Ofta får jag inte svar från killar jag är intresserad av då jag har höga krav, men tänker att vågade bilder som visar att jag är en frisinnad 2020 kvinna som vet vad hon vill kan få dem på fall. Vad är era erfarenheter?   

• Svar på tråden Erfarenhet av att skicka pussyPics
  • Anonym (Grabben bredvid)

Jag har fått en sån bild en gång...jag kräktes.

• Anonym (Thirsty)

ah ok men då var det antagligen en bullfitta eller en hårig fitta.
    Vad hade du tyckt om den var rakad snygg streckfitta?

• Anonym (Once)

Fått en sådan bild en gång, inte smakfullt alls.

• Anonym (Nja)

Svårt att veta om det skulle uppskattas, folk är ju så olika. Oftare att killar är ok med det än tvärtom men inte säkert. Själv gillar jag (tjej) att lämna lite till fantasin. Börja med nåt mindre än pussyn kke?

Grabben bredvid, var det helt opåkallat? Isf är det ju inte ok. Har du samma problem med det kvinnliga könet live? Eller du kanske inte brukar ha sex med kvinnor?

• CitronTulo

Tror inte att man ska skicka det om man inte vet att den andre vill ha bilder på din blottade Mumindal..

Finns väl sexigare bilder man kan skicka än en när bild på ett kön tänker jag!

• Anonym (Thirsty)
    Anonym (Nja) skrev 2020-02-04 15:07:28 följande:

Svårt att veta om det skulle uppskattas, folk är ju så olika. Oftare att killar är ok med det än tvärtom men inte säkert. Själv gillar jag (tjej) att lämna lite till fantasin. Börja med nåt mindre än pussyn kke?

Grabben bredvid, var det helt opåkallat? Isf är det ju inte ok. Har du samma problem med det kvinnliga könet live? Eller du kanske inte brukar ha sex med kvinnor?

Ok så det innebär en stor risk att skicka en då. Synd. 
  • Anonym (Thirsty)
    CitronTulo skrev 2020-02-04 15:10:37 följande:

Tror inte att man ska skicka det om man inte vet att den andre vill ha bilder på din blottade Mumindal..

Finns väl sexigare bilder man kan skicka än en när bild på ett kön tänker jag!

Var går gränsen mellan en vulgär och en sexig bild?
    Eftersom jag fått dic pics trodde jag många killar skulle gilla det men här verkar ingen tycka det är sexigt. 
  • Anonym (Erfarenhet)
    Anonym (Thirsty) skrev 2020-02-04 14:59:49 följande:

Vad har ni kvinnor för erfarenhet av att skicka så kallade pussy pics till män som ni är intresserade av att dejta? 
    Jag är osäker om det är rätt taktik för att förföra en alfahane. 

Ofta får jag inte svar från killar jag är intresserad av då jag har höga krav, men tänker att vågade bilder som visar att jag är en frisinnad 2020 kvinna som vet vad hon vill kan få dem på fall. Vad är era erfarenheter?   

Under sexting så skickar jag ibland bilder på fiffin. Jag har enbart fått positiv respons. Det är roligt att ligga i varsina sängar i olika städer och kåta upp varandra och samtidigt runka/onanera. 
  • Anonym (sara)

Pussy n Dick pics är väl mer vanligt än ansiktsbilder numera. Snart blir det väl köns-recognition istället för facial recognition på ajfånen. Så frågan är nog snarare om du inte HELLRE bör skicka en pussy bild än fejset. Du vill ju inte skrämma bort stackarn. 

• CitronTulo
    Anonym (Thirsty) skrev 2020-02-04 15:14:37 följande:
    Var går gränsen mellan en vulgär och en sexig bild?
    Eftersom jag fått dic pics trodde jag många killar skulle gilla det men här verkar ingen tycka det är sexigt. 
    Dicpics är aldrig sexigt i min värld.. inte heller killar som skickar såna!!

Men om du gillar grabbar som skickar sånt så uppskattar de säkert att få tillbaks och då tror jag inte att det spelar någon roll vad skickar så länge det är en fitta på bilden (eller något som påminner om en fitta..).
Svar på tråden Erfarenhet av att skicka pussyPics