• QuantumStarseed

    Tips på relationscoach

    Jag känner att jag skulle behöva djupgående relationshjälp i Stockholmsområdet, antingen från en coach eller privat terapeut som inte är alltför dyr. Har kollat in denna coach vid namn Lifecoach stockholm, men ska se efter några fler alternativ innan jag bestämmer mig. Någon som har tips?


    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Tips på relationscoach
  • 34meee
    QuantumStarseed skrev 2020-02-04 20:05:07 följande:

    Jag känner att jag skulle behöva djupgående relationshjälp i Stockholmsområdet, antingen från en coach eller privat terapeut som inte är alltför dyr. Har kollat in denna coach vid namn Lifecoach stockholm, men ska se efter några fler alternativ innan jag bestämmer mig. Någon som har tips?

    Tack på förhand.


    Jag är relationsterapeut! Bor i närheten av Stockholm. Vad önskar ni att det ska ligga i för prisklass?
  • 34meee
    QuantumStarseed skrev 2020-02-04 20:05:07 följande:

    Jag känner att jag skulle behöva djupgående relationshjälp i Stockholmsområdet, antingen från en coach eller privat terapeut som inte är alltför dyr. Har kollat in denna coach vid namn Lifecoach stockholm, men ska se efter några fler alternativ innan jag bestämmer mig. Någon som har tips?

    Tack på förhand.


    Annars finns det många privata relationscoacher i Stockholm de brukar ligga runt 900 kronor. Många är duktiga.
  • Magical
    34meee skrev 2020-02-04 20:16:59 följande:
    Jag är relationsterapeut! Bor i närheten av Stockholm. Vad önskar ni att det ska ligga i för prisklass?
    Förlåt men har inte du precis startat egen tråd om att du är i kris och inte är helt stabil ?
  • 34meee
    Magical skrev 2020-02-04 20:19:40 följande:

    Förlåt men har inte du precis startat egen tråd om att du är i kris och inte är helt stabil ?


    Ja jag genomgår en livskris, även jag är människa. Däremot så betyder inte det att jag inte kan förstå andra och ge hjälp som jag är kunnig inom.
  • 34meee
    Magical skrev 2020-02-04 20:19:40 följande:

    Förlåt men har inte du precis startat egen tråd om att du är i kris och inte är helt stabil ?


    Det var bara ett tips. Men det är okej, det finns andra att gå till. Ge förslag isåfall så TS får hjälp.
Svar på tråden Tips på relationscoach