• Anonym (Obehagligt)

    Mardrömmar

    Jag har börjat drömma mardrömmar om att min pojkvän är otrogen. Vilket jag vet att han aldrig skulle vara. Jätte jobbiga drömmar ????. Vad kan de bero på tro? ???? Någon som också drömt såna drömmar om sin partner?!

  • Svar på tråden Mardrömmar
  • Anonym (usch)

    Ja usch, jag har också haft såna drömmar på sistone, typ 2-3 st. Ibland är han otrogen, ibland gör han slut för att han blivit intresserad av nån annan... Rynkar på näsan 

  • Anonym (Obehagligt)

    Googlade om otrohets drömmar att bli bedragen. Hittade detta...

    Drömmar om att bli bedragen

    Drömmar om att man själv blir bedragen, det vill säga att någon är otrogen mot en, handlar ofta om att det finns ett krypande missnöje kring sig själv. Det som ditt undermedvetna försöker säga är att det känner att du kan förbättra dig, i vilket avseende det gäller kan dock vara klurigt - men ofta handlar det om att någonting i parrelationen kan vara i behov av förbättring.

  • Anonym (usch)

    Så att man känner att man inte är bra nog i parrelationen och undermedvetet tycker att man förtjänar det? Tyst

  • Anonym (mmm)

    Om det överhuvud taget går att tolka något alls, så betyder det väl bara att man kanske känner obehag/rädsla inför om man skulle bli lämnad.

    Det behöver inte ligga någon som helst verklighet i drömmen. Du kan ha sett något eller läst något som gjorde att hjärnan bearbetar det i en dröm 

Svar på tråden Mardrömmar