• RubicsCube

    ASMR

    Hej!

    Några här som tittar på asmr? Eller har egna kanaler? Skulle vara kul att dra ihop ett litet asmr-community :)

  • Svar på tråden ASMR
  • Anonym (Anonym)

    Gör det inte nu men tycker att det verkar oerhört intressant! :D

  • Anonym (Asmr)

    Jag tittar på clay cracking, soap crushing, soap cutting och mukbang asmr.

  • Anonym (VO)

    Yes, jag kollar eller lyssnar på det varje kväll och har gjort det i flera års tid. Bästa sömnmedicinen. Jag har fått tingles sedan jag var barn och trodde då att jag var ensam om det, men det var jag visst inte. :) Upptäckte ASMR genom min man som hade hört talas om någon ny sjuk fluga på Youtube ... :)

    Fastnar för vissa personers röster och sätt att prata eller hur de rör sig. Gillar naturliga videos, så Rach113 och DeeZire är några av mina favoriter. Av svenska videos är det Annabell. Vilka gillar du?

  • RubicsCube

    Åh clay cracking har jag inte sett tror jag, vad är det? :)

    Ja det är samma här, fått tingles sedan jag var liten men aldrig vetat att det är en grej liksom.

    Ah jag älskar soft spoken videos, back tracing, borsta håret och lugna taps. Dem jag kollar på mest är PsycheTrutthAsmr, WhispersRed (favoriten!) och en svensk, DanieleAsmr som kör med sådan skön norrländska :) och någon gång JosefinAsmr elr vad hon heter. Ja och herregud, en tjej vars kanal heter AlbinWhisperland om jag minns rätt :)

    Ska kolla in dem du nämnde för att vidga vyerna lite :)

  • Anonym (Asmr)
    RubicsCube skrev 2020-02-07 02:03:12 följande:

    Åh clay cracking har jag inte sett tror jag, vad är det? :)

    Ja det är samma här, fått tingles sedan jag var liten men aldrig vetat att det är en grej liksom.

    Ah jag älskar soft spoken videos, back tracing, borsta håret och lugna taps. Dem jag kollar på mest är PsycheTrutthAsmr, WhispersRed (favoriten!) och en svensk, DanieleAsmr som kör med sådan skön norrländska :) och någon gång JosefinAsmr elr vad hon heter. Ja och herregud, en tjej vars kanal heter AlbinWhisperland om jag minns rätt :)

    Ska kolla in dem du nämnde för att vidga vyerna lite :)


    Clay cracking är att man tar figurer av play doh som är målade och lackerade med nagellack, och mosar dem :)

    Jag får aldrig tingles, utan tycker bara att det är avslappnande, rent av hypnotiskt, att titta på :)
Svar på tråden ASMR