• Anonym (Dwight)

    Njutning vid penetration!

    Hamnade av en ren slump i en diskussion med min fru om storleken betydelse vid penetration.

    Sammanfattat, vad hon menar på var följande..

    Längden: Hon njuter väldigt mycket av penetrerande sex. Enligt henne och hennes egen upplevelse så är slidan inte speciellt känslig där inne, utan det är de typ tre första centimtrarna av slidan från öppningen och inåt som har den typ av känselnerver som ger njutning.

    Därför spelar det med hennes synsätt ingen roll ifall en penis är 12 cm eller 20 cm.

    Omkretsen: En alltför tunn ger inte mycket friktion alls, och en alltför grov gör mer ont. En med omkrets som ligger kring medel, typ 11 cm runtom är perfekt.

    Stämmer detta överens även med hur du själv som kvinna känner vad gäller storleken?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Njutning vid penetration!
  • Fjäril kär

    Stämmer inte alls för min del. Jag njuter som mest när kuken tar i botten av slidan och på gränsen gör ont. Jag har känsel hela vägen och njuter av att kuken masserar g-punkten samtidigt som den stöter längst in. Så jag behöver en grov kuk som når ända in.

  • Anonym (ppp)

    Längd spelar ingen större roll för mig i alla fall. Mer känslan av att det glider liksom. Men jag kommer inte av penetration så det är ingen jättefantastiskt känsla egentligen, mer än att jag är så nära min man som det är möjligt att vara en människa. Det är helheten jag vill åt, orgasm får jag på annat vis än penetration. 

  • Anonym (Nyfiken)
    Fjäril kär skrev 2020-02-06 18:04:31 följande:

    Stämmer inte alls för min del. Jag njuter som mest när kuken tar i botten av slidan och på gränsen gör ont. Jag har känsel hela vägen och njuter av att kuken masserar g-punkten samtidigt som den stöter längst in. Så jag behöver en grov kuk som når ända in.


    Hur lång och grov behöver du för det ? Behöver han träffa i någon speciell vinkel längst in ? Eller är det skönt i alla ställningar?
  • Anonym (Elsa)
    Fjäril kär skrev 2020-02-06 18:04:31 följande:

    Stämmer inte alls för min del. Jag njuter som mest när kuken tar i botten av slidan och på gränsen gör ont. Jag har känsel hela vägen och njuter av att kuken masserar g-punkten samtidigt som den stöter längst in. Så jag behöver en grov kuk som når ända in.


    Instämmer
  • Anonym (Eli)

    Jag vill känna den hela vägen in, men inte för långt heller. Och den får inte vara för grov, eller för smal.

    Trist att säga kan tyckas, men lagom är bäst för mig :P

  • Fjäril kär
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-02-06 18:16:20 följande:

    Hur lång och grov behöver du för det ? Behöver han träffa i någon speciell vinkel längst in ? Eller är det skönt i alla ställningar?


    Har aldrig reflekterat över antal centimeter så det har jag ingen aning om. Men han behöver ha rätt teknik för att inte riskera att göra illa mig. Det krävs lite erfarenhet för att fixa det.
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-02-06 18:16:20 följande:

    Hur lång och grov behöver du för det ? Behöver han träffa i någon speciell vinkel längst in ? Eller är det skönt i alla ställningar?


    Bäst är det med en lång och grov kuk. Men även en mer lagom storlek är skön. Små går bort
  • Anonym (Visuellt.)

    Man njuter ju med ögonen också. En lång penis ser helt enkelt läcker ut. Den största penisen jag sett såg verkligen jätteläcker ut, kändes härlig i handen osv.

    Så när vi skulle ha sex blev jag först jättetänd av hans penis. Lång, grov, rak och stenhård. Sedan gjorde det jätteont, för den var faktiskt alldeles för stor och han körde bara på stenhårt, men känslan och förväntan precis innan var jättestark.

  • Anonym (sprutet)

    Jag håller med din tjej men det viktigaste är att han kommer, det är när han sprutar det känns som bäst. 

  • Anonym (Nyfiken)
    Fjäril kär skrev 2020-02-06 18:19:35 följande:

    Har aldrig reflekterat över antal centimeter så det har jag ingen aning om. Men han behöver ha rätt teknik för att inte riskera att göra illa mig. Det krävs lite erfarenhet för att fixa det.


    Brukar du berätta hur du vill ha det då ?
Svar på tråden Njutning vid penetration!