• Fri 7 Feb 2020 12:22
    1155 visningar
    5 svar
    5
    1155

    Eazzzytopp bra madrass?

    Är det någon som har beställt denna madrass o kan säga hur den är?

    El nån annan som rekommenderas för dålig rygg?

    eazzzytopper.tvins.se/

  • Svar på tråden Eazzzytopp bra madrass?
  • Fri 7 Feb 2020 12:40
    #1
    Har inte provat den där, men hade 149 recensioner med ett snittbetyg på 4,5/5 såg jag.

    Jag har en memoryfoam säng, och jag kan säga att jag inte skulle byta ut den. har provat allt från sängar med ribbotten, resårbottnar med "vanlig" madrass på, sängar med olika zoner som ska vara avlastande och har aldrig sovit så bra som i den jag har nu. Avlastande, skön och jag rör mig mindre i sömnen. Jag upplever att jag inte har lika stora problem med ryggen nu som innan
  • Fri 7 Feb 2020 15:12
    #2

    Ingen aning, men generellt skulle jag akta mig för varumärken som innehåller massa z. Låter liksom inte riktigt seriöst.

  • Sat 8 Feb 2020 22:57
    #3
    Kiyah skrev 2020-02-07 12:40:12 följande:
    Har inte provat den där, men hade 149 recensioner med ett snittbetyg på 4,5/5 såg jag.

    Jag har en memoryfoam säng, och jag kan säga att jag inte skulle byta ut den. har provat allt från sängar med ribbotten, resårbottnar med "vanlig" madrass på, sängar med olika zoner som ska vara avlastande och har aldrig sovit så bra som i den jag har nu. Avlastande, skön och jag rör mig mindre i sömnen. Jag upplever att jag inte har lika stora problem med ryggen nu som innan
    Vilket märke har du?
  • Mon 10 Feb 2020 08:33
    #4

    Jag skulle nog köpa en madrass i naturliga material, mycket bättre än madrasser med polyester eller andra medel
    https://futonota.se/sovrum/madrasser-textielier/futonmadrasser/

  • Mon 10 Feb 2020 13:23
    #5
    Agdaa skrev 2020-02-08 22:57:17 följande:
    Vilket märke har du?
    Kommer inte ihåg vad den heter, har haft den i drygt 2 år nu. Inköpt på Sängjätten har jag för mig det va. 
Svar på tråden Eazzzytopp bra madrass?