• Lexikon

    Planerar graviditet aug-sept 2020?

    Någon här som planerar att bli gravid efter sommaren? Längtar jättemycket men måste vänta lite till. Blir så otålig men inser att det passar bättre i vårt liv lite längre fram.

  • Svar på tråden Planerar graviditet aug-sept 2020?
  • lidhu

    Jag gör! Jag och min sambo planerar att köra ?händer det så händer det? från och med augusti. Om det inte tar sig efter en tid så tänker vi gå ?all in?. Jag vill verkligen inte bli ?helt tokig? och ta tusen ägglossningstecken och leta graviditetssympom hela tiden så jag ska försöka ta det chill. Vi får se hur det går med det haha! Känns dock som en evighet tills augusti, men det är först det senaste som jag fått barnlängtan, inte haft det särkilt mycket tidigare.

  • Lexikon
    lidhu skrev 2020-02-10 15:11:11 följande:

    Jag gör! Jag och min sambo planerar att köra ?händer det så händer det? från och med augusti. Om det inte tar sig efter en tid så tänker vi gå ?all in?. Jag vill verkligen inte bli ?helt tokig? och ta tusen ägglossningstecken och leta graviditetssympom hela tiden så jag ska försöka ta det chill. Vi får se hur det går med det haha! Känns dock som en evighet tills augusti, men det är först det senaste som jag fått barnlängtan, inte haft det särkilt mycket tidigare.


    Kul! Det är lite så vi tänker med! Och ja, visst är det en hel evighet...
Svar på tråden Planerar graviditet aug-sept 2020?