• Anonym­1605
    Mon 10 Feb 2020 00:05
    617 visningar
    1 svar
    1
    617

    Hur ska jag göra?

    Jag har en tjej som jag varit vän med på Facebook i ca 11år (!) jag känner henne inte men det var nån period då man mötte varann lite då och då genom gemensamma vänner så vi båda vet ju vilka vi är så att säga. Hon var upptagen då så det har aldrig blivit av att man tagit någon kontakt med henne.

    Idag så har jag ett barn och hon har ett barn och av allt att döma så verkar hon vara singel nu.

    Så nu till frågan.... jag vill få kontakt med henne, ska jag skriva till henne på Facebook och isåfall vad ska man skriva??!

  • Svar på tråden Hur ska jag göra?
  • Mon 10 Feb 2020 09:44
    #1
    Förslag variant 1) Du lajkar hennes inlägg på FB, skriver nåt kort och trevligt i kommentarsfältet, kansek även en fråga då och då... var glad, positiv och charmig. Kolla in hennes respons. Sedan srkiver du till henne i Messenger och frågar om ni ska hitta på något - med eller utan barn...

    Förslag 2) Du ringer henne på telefon och småpratar lite, hur har hon det? Berätta lagom om dig själv. Kolla in och lyssna på stämningen, är det läge att förselå att ni gör nåt tillsaammans, vill hon ses? Med eller utan barn...

    Sen är det vanliga dejtingspelet igång...
Svar på tråden Hur ska jag göra?