• Anonym (åsna)

    Jag hatar min kropp

    Jag hatar min kropp. Jag förtjänar att dö. Jag orkar inte mer. Kan någon ge mig råd på hur jag stoppar dom här känslorna? skulle va väldigt tackssam!Gråter
  • Svar på tråden Jag hatar min kropp
  • Anonym (känn dig själv)

    Du tar dig själv på för stort allvar. Köp en hundvalp så du får annat att tänka på.

  • Åsnabanan

    Tack för tipsen.. känns bra att någon kan hjälpa mig att komma på vad jag ska göra inan det händer något allvarligt.Hjärta

  • flygrl
    Anonym (åsna) skrev 2020-02-10 10:18:41 följande:

    Jag hatar min kropp. Jag förtjänar att dö. Jag orkar inte mer. Kan någon ge mig råd på hur jag stoppar dom här känslorna? skulle va väldigt tackssam!


    Va hemskt att du känner så. :/ Du förtjänar verkligen inte ha det så där och du förtjänar absolut inte att dö. Du har uppenbarligen fastnat i destruktiva känslor gentemot dig själv och det måste du försöka bryta. Jag är ingen expert på nåt vis men tänker du kanske skulle kunna få hjälp ändra dina tankar och beteenden genom kognitiv beteendeterapi dvs KBT. Kontakta psykiatrin eller en privat psykolog som jobbar med KBT och berätta om ditt problem!

    Du förtjänar att ha det så mycket bättre!

    Ta hand om dig!
  • Anonym (Crispy)

    Det kunde varit värre! Så länge ansiktet är fint spelar kroppen inte så stor roll. 


    Många tjejer tror att dom blir snygga om dom blir smala. Eller att dom blir snygga om dom skaffar plastbröst. 


    Det är så fel så jag vet inte vad jag ska börja. 

Svar på tråden Jag hatar min kropp