Bör jag vara orolig?
Jag är sambo med en man i 3 år . Jag är svensk han är alban. Vi bor typ även ihop kan man säga. Han är ofta hos mig även om han ej är skriven här. Vi älskar varandra och allt.
Hans familj tycker om mig verkar det som och jag dem med. Dem är i alla fall alltid trevliga när vi ses.
Men nu till problemet som jag märkt en grej. Vet ej om jag över reagerar?
Men har märkt. På Facebook när jag postar bilder på mig så får jag bara en gillning av hans mamma. Är det bild på mig och honom så trycker hon på älska och kan kommentera ett hjärta.
Hon har en ny arbetskollega på hennes jobb. Dem jobbar på COOP. Och denna nya tjej är albansk. Precis som dem.
Och jag har märkt att denna tjej som hans mamma känt 2 månader. Hon kommenterar alla bilder hon lägger upp. Och trycker på älska.
Skriver saker som "du är så himla vacker underbara du".
Och skriver även på albanska har jag sett och massa hjärtan. Och sen är denna tjej inte ens attraktiv och hennes bilder är så vulgära och fotar sig bara när hon festar och har vin eller cigg i handen.
Nu har min pojkvän blivit vän med denna tjej på sociala medier och hon har gillat alla hans bilder :( ?!
Jag har så äcklig magkänsla. Känner mig orolig. Typ att hans mamma önskar att hennes son hellre var med henne för hon är alban. Jag har sett sånt förut att albaner och övriga invandrare hellre vill ha sin egen