Sex efter gastric bypass
Är det någon som gjort en gastric bypass eller en sleeve som kan berätta om hur ni upplevde sexet efteråt? Komplex för löshud?
Killar försvann fettet runt kuken så den "blev större"?
Är det någon som gjort en gastric bypass eller en sleeve som kan berätta om hur ni upplevde sexet efteråt? Komplex för löshud?
Killar försvann fettet runt kuken så den "blev större"?
Har varit opererad i snart 10 år och har gått ner över 50 kg. Har en hel del lös hud men inte tillräckligt för att få en operation för att ta bort den, vilket jag är glad över för jag vill inte genomgå fler operationer. Jag har inga komplex alls för huden, den är värst på låren och rumpan, magen är mest skrynklig och brösten är lite hängigare än tidigare men fortfarande helt ok. Om jag varit 20 och singel så hade jag kanske tyckt att det var jobbigt, men jag var nästan 30 när jag opererade mig och är fortfarande tillsammans med samma partner. Han har inga problem med min kropp och uppskattar att jag själv är mer bekväm i min kropp nu. Trivdes inte alls i min feta kropp tidigare så oavsett lös hud så tycker jag den är betydligt snyggare nu vilket gör att jag kan slappna av mycket mer under sex.
Jag har gått ner 40 kg efter min operation och sexet är bättre än innan. Känner mer för min man kommer liksom närmre, och så är jag mer bekväm i kroppen. Har oxå lite hud hängandes men stör intjättemycket.