• Anonym (Ledsen)

    Sms till barndomsvän

    Hej. Fick höra att en barndomsväns lillebror varit med i en olycka. Har inte pratat med denna vännen

    mer än enstaka spontana möten sen vi var små (13år).

    Kan man skicka ett sms och skriva att man tänker på dem allihopa eller blir det dumt? Fick reda på detta imorse och olyckan hände i lördags/söndags.

    Vet att lillebror ligger i gbg och i koma då olyckan var stor, vet ej mer om tillståndet. Har ej fb så är ej där jag sett detta utan fått reda på det via min lillebror, som sett det på fb gissar jag. Om ni tycker att man kan skicka ett sms. Vad ska man skriva?

  • Svar på tråden Sms till barndomsvän
  • CitronTulo

    Jag hade inte hört av mig i en liknande situation, när det inte är en nära vän!
    Hade låtit familjen vara ifred. Jag hade själv inte velat få mängder med sms från folk som jag knappt har träffat på flera år.

  • Anonym (Ledsen)
    CitronTulo skrev 2020-02-11 08:55:22 följande:

    Jag hade inte hört av mig i en liknande situation, när det inte är en nära vän!

    Hade låtit familjen vara ifred. Jag hade själv inte velat få mängder med sms från folk som jag knappt har träffat på flera år.


    Okej. Kände lite samma när jag satt ner. Men kan inte sluta tänka på dem. Får helt enkelt sända en tanke emellanåt istället??
Svar på tråden Sms till barndomsvän