Min man lever dubbelliv
Håller på att tappa allt , hela mitt liv känns som en lögn som jag bara fortsätter att leva .
Är gift sedan 10 år tillbaka har tillsammans med min man 4 barn väntar vårat 5 gemensamma barn .
Jag vet inte var jag ska börja men allt känns som en himla röra känner att jag inte kan andas får inte luft . Min man lever dubbelliv , han har ett helt annat liv vid sidan av mig.
Jag har länge vetat att han haft internet flörtar o vi har tjafsat en hel del om det.
Men nu orkar jag inte längre.
Kom åt hans facebook där ser jag minst 5 kvinnor han har haft aktiv kontakt med .
Sexuell kontakt där alla kvinnor skriver till honom att de saknar honom vill ses o ha sex varav 2 skriver att de ÄLSKAR honom .
Jag blev så tagen att jag svimmade av tappade verklighets uppfattningen .
Men ändå kunde jag inte förmå mig att säga något till honom utan jag fortsatte på sommvanligt . Hur kan jag ens vara tyst om detta ?
vad är det för fel på mig?
Han är en nymfofan han har kontakt med kvinnor i alla åldrar . Den kvinnan som skrev att hon älskade honom är i samma ålder som våra föräldrar .
Hur kan han ens vara otrogen o dessutom med vem som helst?
En dag tog jag upp att en kvinna skrev att hon saknade honom o ville ses då blev han galen o sa att jag är sykopat som aldrig är nöjd att han gör allt för mig o barnen . Att jag endast tjatar om pengar , o de kom fram att min man även fått massa pengar av dessa kvinnor .
Ena kvinnan har gett honom 50 tusen och för dom pengarna köpte han en fin ring till mig .
Han lurar kvinnorna får dom kära o tar pengar utav dom så har jag kommit fram till eller att han säljer sex .
Förlåt för rörigt inlägg men vet inte vad jag ska göra.
Känner mig så ensam mina barn är allt jag har har inget liv längre vigde allt till min man och våra barn .
Känner mig så förtvivlad och ledsen .
Men fortsätter och låtsas som att allt vore bra .