• Anonym (Xvilde)

    Vilda Webben

    Sedan slutet av förra året går det inte längre att logga in på Vilda Webben. Det verkar ha lagt ner. Men man fick ingen förvarning alls! Finns det någon som vet något mer om detta?

    Jag hade kontakt med ett antal personer där, som jag skulle fortsätta vilja chatta med. Jag önskar att administratörerna hade förvarnat om att de skulle lägga ner, så att man hade kunnat byta kontaktuppgifter och fortsätta chatta på annat sätt. Men nu vet jag inte hur jag ska få kontakt med dem. Någon som har någon idé?


    Man kanske kan använda den här tråden, i och för sig. De som vill kan ju skriva här vad de hade för användarnamn på Vilda, och så kan andra som känner igen det namnet skicka PM.


    (Tyvärr kommer nog några att råka ut för lite trollspam då, men det borde gå snabbt att reda ut vilka som är riktiga gamla Vildakompisar och vilka som är troll. Troll, ni blir avslöjade snabbt, så slösa inte er energi på sånt)

    (Jag vet att inte alla gillade Vilda, men det är inget krav att berätta om det här. Själv trivdes jag där. Det handlar nog mest om vilka man blev kompis med).


    (Vilda var ingen sexsajt, men jag hittar ingen bättre kategori än Sex & Sånt att lägga den här tråden under. Det är nog mest "Sånt", även om det kanske knöts någon sexkontakt där också).

  • Svar på tråden Vilda Webben
  • Anonym (Ex vilde)

    Jag hängde på vilda i åratal och det var så himla roligt.
    När var du aktiv där?

  • Anonym (var där)

    Så de har lagt ner? Tråkigt.
    Har ifs inte varit där på något år, om inte mer, men pratade med roligt folk där.
    Lärde känna vänner som jag träffade  umgicks med några gånger innan de flyttade o det rann ut i sanden
    Men sexprat råkade jag aldrig ut för. Tungan ute

  • Anonym (Karin)

    Träffade min man där för 15 år sedan...

  • Anonym (..'z)

    Jag trodde att den sidan försvann för länge sedan, men det var alltså nyligen?

  • Anonym (Ex vilde)
    Anonym (..'z) skrev 2020-02-12 00:06:21 följande:

    Jag trodde att den sidan försvann för länge sedan, men det var alltså nyligen?


    Den har funnits kvar, som i existerat, men det har varit stendött de senaste åren.
    När jag hade som roligast där var väl ca 2007-2015 på ett ungefär. Kanske inte ens så sent...

    Har ju ingen aning om vem du är men kände du till grupperingarna som hängde i forumet där, och även i bloggen? Tillhörde du isåfall någon grupp?
  • Anonym (Xvilde)
    Anonym (Ex vilde) skrev 2020-02-11 22:17:18 följande:

    Jag hängde på vilda i åratal och det var så himla roligt.
    När var du aktiv där?


    Jag gick med runt 2002 har jag för mig. Sedan gick det i vågor hur aktiv jag var. Det var ganska intensivt några år, sen nästan inte alls i några år, osv.

    När var du själv aktiv där?
  • Anonym (Xvilde)
    Anonym (Ex vilde) skrev 2020-02-12 10:26:34 följande:
    ...

    Har ju ingen aning om vem du är men kände du till grupperingarna som hängde i forumet där, och även i bloggen? Tillhörde du isåfall någon grupp?
    Fanns det grupper? Det hade jag nog missat. Nej, ingen grupp. Men det var några som jag "brevväxlade" med via meddelanden. Känns lite trist att jag inte kommer i kontakt med dem nu.

    Vad var du med i för grupper?
  • Anonym (Ex vilde)
    Anonym (Xvilde) skrev 2020-02-13 20:33:08 följande:
    Fanns det grupper? Det hade jag nog missat. Nej, ingen grupp. Men det var några som jag "brevväxlade" med via meddelanden. Känns lite trist att jag inte kommer i kontakt med dem nu.

    Vad var du med i för grupper?
    Det var inofficiella grupper. Om du var aktiv i forum eller blogg så förstår du nog vad jag menar.
  • Anonym (Jied)

    Blev medlem på ?Vilda? 1999 när de startade, var med i kanske 10 år, (slutet av tiden inne på vilda tröttnade man för det var mer eller mindre samma ?gamla? medlemmar där inne, roligast var ju på somrarna när det var alla picknickar i Rålis och boulen, och även pub-träffarna på CD på söder..

    Kommer ej ihåg vad jag hade för användarnamn inne på Vilda, men träffade på f.d fru inne på vilda 2001, gifte oss 2002 och sen skilde vi oss 2007..

    Men överlag var det en kul sida, lätt att lära känna nytt folk, även att träffas..

    Så det är synd att Vilda gått i graven, men kanske förståeligt efter 20 år...

  • Anonym (Anonym man)

    Det var en himla trevlig sida, träffade bara 1 irl därifrån men det räckte, vi har varit gifta i 15 år nu. Hadeintressanta diskussioner med många andra innan ja träffade min fru .

  • Tutelitut
    Anonym (Ex vilde) skrev 2020-02-11 22:17:18 följande:

    Jag hängde på vilda i åratal och det var så himla roligt.
    När var du aktiv där?


    Håller med, den sajten kändes annorlunda. Mysig på nåt sätt. Gick ur för flera år sen, ångrar det lite nu.
  • Fjäril kär

    Åhå Vilda webben... Där hängde jag i några år som Kvasthilda. Träffade en del dejter där och så träffade jag min man där i början av milleniet som jag var gift med i 15 år.

  • Anonym (Ex vilde)
    Fjäril kär skrev 2020-04-17 14:07:15 följande:

    Åhå Vilda webben... Där hängde jag i några år som Kvasthilda. Träffade en del dejter där och så träffade jag min man där i början av milleniet som jag var gift med i 15 år.


    Hade du blogg där?
    Jag hängde mycket i bloggen, även i forumet.

    Känner du till konflikterna som var mellan olika grupperingar?
  • Anonym (Ex vilde)

    Puffar upp!
    Någon som minns vad som fanns mer än blogg, foton och favoriter på startsidan?

Svar på tråden Vilda Webben