• Anonym (M)

    En fråga till er män mellan 22-30 år

    Hej en fråga till er män mellan 22-30. Hade ni kunnat bli tillsammans med någon som har redan ett barn? Mvh ung singel mamma

  • Svar på tråden En fråga till er män mellan 22-30 år
  • Anonym (handendär)

    Japp. Jag är rätt barnkär så ju fler dess bättre.

  • Anonym (26-åring)

    Nej. Jag är inte på stadiet att jag vill bilda familj än utan tänker vänta tills jag är iaf 30 (dvs. minst fyra år så att jag hinner komma in i arbetslivet nu när jag avslutat min utbildning).. Sen verkar bonuslivet lätt bli komplicerat. Det finns många i min ålder som inte har barn än så om jag ska vara brutalt ärlig ser jag ingen anledning till att välja någon som har barn sedan tidigare. Än så länge lever drömmen om att bilda familj och hålla ihop livet ut. Det känns tyvärr svårt att kombinera med bonuslivet så om jag öht skulle träffa en unh tjej med barn hade hon varit tvungen att vara exceptionell och ha en god anledning till att hon redan är ensamstående med barn. Dessutom hänger det på barnets pappa och barnet själv - kan de acceptera mig? Men generellt vill jag ha en problemfri relation och tyvärr verkar det lätt uppwtå problem när det finns barn med i bilden.

  • Anonym (Oroa dig inte)

    Jag blev singelmamma när jag var 31 år (35 idag) och mina beundrare och pojkvänner har alla varit utan barn och i den åldern du nämner, dvs. runt 30. För bara sex, så kan du få allt möjligt om du ser bra ut.

    För förhållande kunde jag få några år yngre än mig. Beundrare, några år yngre och några år äldre än mig. Hade två förhållanden på 3 år. Så läget är inte tufft om du är en bra tjej.

    Ursäkta att jag som tjej svarade men kan vara nyttigt från det perspektivet också :)

  • Anonym (M)
    Anonym (26-åring) skrev 2020-02-11 23:35:43 följande:

    Nej. Jag är inte på stadiet att jag vill bilda familj än utan tänker vänta tills jag är iaf 30 (dvs. minst fyra år så att jag hinner komma in i arbetslivet nu när jag avslutat min utbildning).. Sen verkar bonuslivet lätt bli komplicerat. Det finns många i min ålder som inte har barn än så om jag ska vara brutalt ärlig ser jag ingen anledning till att välja någon som har barn sedan tidigare. Än så länge lever drömmen om att bilda familj och hålla ihop livet ut. Det känns tyvärr svårt att kombinera med bonuslivet så om jag öht skulle träffa en unh tjej med barn hade hon varit tvungen att vara exceptionell och ha en god anledning till att hon redan är ensamstående med barn. Dessutom hänger det på barnets pappa och barnet själv - kan de acceptera mig? Men generellt vill jag ha en problemfri relation och tyvärr verkar det lätt uppwtå problem när det finns barn med i bilden.


    Tack för ärligt svar. Min dröm har alltid varit att hålla ihop livet ut och gifta mig ung och dö med den personen. Men tyvärr så började min ungdomskärlek knarka och misshandla mig i 2 år och är nu dömd för de. Så de är därför jag är ensam och nu känns det ganska hopplöst att hitta den personen man vill leva tillsammans med föralltid ...
  • Anonym (M)
    Anonym (Oroa dig inte) skrev 2020-02-11 23:37:26 följande:

    Jag blev singelmamma när jag var 31 år (35 idag) och mina beundrare och pojkvänner har alla varit utan barn och i den åldern du nämner, dvs. runt 30. För bara sex, så kan du få allt möjligt om du ser bra ut.

    För förhållande kunde jag få några år yngre än mig. Beundrare, några år yngre och några år äldre än mig. Hade två förhållanden på 3 år. Så läget är inte tufft om du är en bra tjej.

    Ursäkta att jag som tjej svarade men kan vara nyttigt från det perspektivet också :)


    Tack för svar. Jo jag har ett bra utseende och är väldigt självsäker med mig själv. Gillar att träna och ta hand om mitt yttre. Men det är inte många killar som kollar åt en ung tjej med barnvagns håll Hahaha...
  • Anonym (M)
    Anonym (handendär) skrev 2020-02-11 22:55:25 följande:

    Japp. Jag är rätt barnkär så ju fler dess bättre.


    Tack för svar, kanske finns en chans att hitta kärleken för mig då.
  • Anonym (Oroa dig inte)
    Anonym (M) skrev 2020-02-11 23:44:19 följande:

    Tack för svar. Jo jag har ett bra utseende och är väldigt självsäker med mig själv. Gillar att träna och ta hand om mitt yttre. Men det är inte många killar som kollar åt en ung tjej med barnvagns håll Hahaha...


    Nej, barnvagnen lämnar du hemma haha.. ingen killmagnet direkt MEN med det menar jag att du träffar någon när barnet är hos sin pappa/barnvakt/morföräldrar. Och de ska lära känna dig länge innan barnet träffar killen. Killar kommer spana in dig även när du har barnvagn och barnet alltså men de kommer dra slutsatsen att du har en man hemma. Så killar kommer du få, lugn.
  • Nornan1894

    Jag skulle inte oroa mig för mycket. 


    För egen del träffade jag min blivande fru för dryg att år sedan. Hon har en son som är 3 år och vi båda är relativt unga med (24 & 26). Till en början så kunde det vara lite svårt för egen del då jag inte hade egna barn. Men med god kommunikation med sin partner så går det mesta framåt. 


    Letar man rätt och med lite tur så hittar ni säkert en toppenkille till dig och ditt barn Glad

  • Anonym (29)

    Jag skulle kunna tänka mig bli tillsammans med en kvinna med barn, det behöver inte vara en dealbreaker. Men frågan är om hon i den situationen kan tänka sig en oskuld utan någon som helst erfarenhet.

Svar på tråden En fråga till er män mellan 22-30 år