• Anonym (Nyfik­en)
    Wed 12 Feb 2020 14:55
    1607 visningar
    10 svar
    10
    1607

    Tjejen vill ha trekant

    Hej,

    Jag och tjejen har pratat ganska mycket om fantasier och då tog hon upp att hon vill testa att ha med en till kille i sängen. Hon vill få testa på att få vara i fokus och bara njuta medans två män tar hand om henne. 

    Detta tycker jag verkar fantastiskt för jag vill att vi ska kunna utforska och utföra våra fantasier så mycket som möjligt. Men nu har jag bara börjat tänka på det och blir väldigt upphetsad av det och nu har även mina fantasier blivit att hon ska vara med en man utan mig och komma hem och berätta om det medans vi har sex/myser.

    Känns som en ganska vågad fantasi och när vi har pratat om andra fantasier så har hon sagt att hon vill att vi gör våra fantasier tillsammans.

    Hur skulle ni ha gjort?

  • Svar på tråden Tjejen vill ha trekant
  • Anonym (Berät­ta)
    Wed 12 Feb 2020 14:59
    #1

    Klart du ska berätta det för henne. Jag hade blivit mer än glad om min pojkvän hade berättat något sånt för mig!

  • Wed 12 Feb 2020 15:04
    #2

    Kan ni berätta fantasier fritt så berätta så klart.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 12 Feb 2020 15:11
    #3
    Anonym (Berätta) skrev 2020-02-12 14:59:21 följande:

    Klart du ska berätta det för henne. Jag hade blivit mer än glad om min pojkvän hade berättat något sånt för mig!


    Eftersom du skulle bli glad om din pojkvän sa det till dig.
    Är det något du fantiserar om?
    Tror du att det är vanlig hos tjejer som är förhållanden att vilja det?
  • Anonym (Berät­ta)
    Wed 12 Feb 2020 15:13
    #4
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-02-12 15:11:08 följande:

    Eftersom du skulle bli glad om din pojkvän sa det till dig.

    Är det något du fantiserar om?

    Tror du att det är vanlig hos tjejer som är förhållanden att vilja det?


    Ja jag fantiserar om det men min pojkvän säger tyvärr blankt nej. Tror att det är lika vanligt bland tjejer som killar
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 12 Feb 2020 15:21
    #5
    Anonym (Berätta) skrev 2020-02-12 15:13:56 följande:
    Ja jag fantiserar om det men min pojkvän säger tyvärr blankt nej. Tror att det är lika vanligt bland tjejer som killar
    Så ni har ändå pratat om det?
    Synd att han sa nej. Tråkigt när man har fantasier som man inte får leva ut.
  • Anonym (Berät­ta)
    Wed 12 Feb 2020 15:42
    #6
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-02-12 15:21:04 följande:

    Så ni har ändå pratat om det?

    Synd att han sa nej. Tråkigt när man har fantasier som man inte får leva ut.


    Jadå det har vi. Är ingen jätte grej i min värld o prata om. Men tkr du ska ta ett snack med tjejen o återkoppla hur det gick
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Wed 12 Feb 2020 15:49
    #7

    Är lite rädd för att om ska vilja göra det och efter hon har gjort det så känns det inge bra. Tänk om hon blir kär eller gillar deras sex bättre.

    Någon som har varit med om det eller är det bara härligt?

  • Anonym (Leste­r)
    Wed 12 Feb 2020 16:10
    #8
    +3

    Självklart ska du inte göra det! Trekant är en sak, men, att låta din flickvän roa sig med andra män kommer bara leda till att hon hittar någon som är mer äventyrlig och på än dig. Låt detta bara en fantasi, för du vet själv att detta kan slå fel.

  • Anonym (man)
    Fri 14 Feb 2020 13:58
    #9

    Svår fråga, rent spintant så borde det vara grönt om ni båda är ok med det, men samtidigt så är många saker bättre i fantasin än i verkligheten. I fantasin kan man sätta alla variabler själv, hur mycket den andra ska gilla det, vem de prioriterar, att den inte kommer få känslor för någon annan, att den inte kommer vilja ha fortsatt sex med någon annan utan din närvaro, etc... i verkligheten har du ingen kontroll alls så det ni egentligen kommer göra är att öppna pandoras box och se hur det går. Kan bli bra eller så leder det till att ert förhållande går under.

    Glöm inte att känslor rätt ofta är irrationella så du kommer inte kunna tänka dig fram till vad det kommer leda till. 

  • Fri 14 Feb 2020 14:41
    #10
    +1

    Jag kan ställa upp

Svar på tråden Tjejen vill ha trekant