• Thu 13 Feb 2020 10:44
    339 visningar
    0 svar
    0
    339

    Söker lekkamrat till min snart 3-åring, Sthlm

    Hej! 

    Jag har en dotter på 2 år och 8 månader, och tänker att det vore roligt för henne att ha någon lekkamrat på helger framförallt. Jag har några vänner som har barn men antingen så är de barnen äldre eller yngre, och tror det vore roligare och mer utbyte med ngn i ungefärligt samma ålder. Hon har haft en kompis, och dom har haft superroligt, dock flyttar han till en annan stad snart, vilket jag tycker var så himla trist. 

    Därav min efterlysning min dotter är vad jag upplever social och glad för det mesta, liksom henne mamma skulle väl jag säga då   Jag själv är 40 år och sambo, men tänker inte att jag behöver ses i par, utan självstående/seperarad med barn funkar lika utmärkt det

    Vi bor i Årsta, Stockholm, så däromkring är ju toppen men med kommunala medel kan man ju ta sig lite varstans runt Stockholm med så det är inga större problem När det kommer till vad vi brukar hitta på, så är det åka till badhus, åka till lekland, leka ute i ngn park. Ja det vanliga man försöker underhålla de små liven med gissar jag...  

    Så skriv gärna någon rad här el skicka meddelande om detta passar in på er och ni har lust att ses!
Svar på tråden Söker lekkamrat till min snart 3-åring, Sthlm