• Anonym (Anna)

HJÄLP Tips babyshower Nr 2

Så, jag har en vän som det ska anordnas en babyshower för. Hon väntar sitt andra barn. Sin andra pojke. Nu har hon dessutom det mesta redan efter storebror som kom för 2 år sedan. Överflöd av kläder leksaker osv.

Nu behöver jag massor av tips på presenter. Jag har faktiskt aldrig varit på en babyshower men har väl koll på att blöjtårta är vanligt bland annat. Haha. Har heller inga barn så jag är en rookie på barngrejer. Så hit me up med era bästa tips :)

• Svar på tråden HJÄLP Tips babyshower Nr 2
  • Caliot

Blöjor är ju definitivt något som kommer till användning. Har hon det mesta gissar jag att filtar och kläder är onödigt? Är ni flera som kan lägga ihop så skulle ni ju kunna köpa nått bärdon om hon inte har ett redan. Har nyss fått min andra gosse och lånade en bärsele. Bästa jag haft och önskar ja hade till första gossen.

Orolig bebis somnar som en stock i den. Nått annat som är poppis här är smaknappar. Sånna man kan peta i frukt eller annat gott i.

• Anonym (Anna)
    Caliot skrev 2020-02-13 22:56:03 följande:

Blöjor är ju definitivt något som kommer till användning. Har hon det mesta gissar jag att filtar och kläder är onödigt? Är ni flera som kan lägga ihop så skulle ni ju kunna köpa nått bärdon om hon inte har ett redan. Har nyss fått min andra gosse och lånade en bärsele. Bästa jag haft och önskar ja hade till första gossen.

Orolig bebis somnar som en stock i den. Nått annat som är poppis här är smaknappar. Sånna man kan peta i frukt eller annat gott i.

Tack snälla! Ska försöka luska fram om hon har en bärsele, de kanske är bra när hon kommer ha en liten och en 2 åring att se efter samtidigt
Svar på tråden HJÄLP Tips babyshower Nr 2