• Anonym (Anonym)

    Har han tröttnat ?

    Hej det är så att jag tror att min kille har börjat tröttnat på mig eller nåt, han har ingen sexlust eller är kåt längre. han blir inte hård när vi myser heller längre. jag har försökt med att klä upp mig och gjort mig snygg men inte ens det hjälper längre. jag vet att han tänder otroligt mycket på porr (hentai) men inte mig. vad hade ni gjort ?

  • Svar på tråden Har han tröttnat ?
  • Anonym (kgg)

    Det går inte att lösa så länge din kille inte tycker att detta är ert gemensamma problem. Detta kan du inte lösa på egen hand.
    Du får säga till din kille att du inte vill avstå från ett sexliv. Fråga honom om han vill lösa det.
    Vill han inte så gör slut. Annars kommer du bara att må sämre

  • Anonym (A)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-13 23:57:16 följande:

    Hej det är så att jag tror att min kille har börjat tröttnat på mig eller nåt, han har ingen sexlust eller är kåt längre. han blir inte hård när vi myser heller längre. jag har försökt med att klä upp mig och gjort mig snygg men inte ens det hjälper längre. jag vet att han tänder otroligt mycket på porr (hentai) men inte mig. vad hade ni gjort ?


    Hur gamla är ni? Hur ser hans liv ut? Jobbar mkt? Tränar mkt? Dricker, röker? Deprimerad?

    Prata med honom tänker jag. Berätta att du vill ligga.
  • DasNerd

    Klä upp dig. Ställ dig framför honom och säg "Du kan gå titta på dina tecknade filmer, så går jag iväg och knullar."

    Och se vad som händer?
    Så trist att höra att omvända problemet finns i andra relationer [också].

Svar på tråden Har han tröttnat ?