• Anonym (Mussla)

    Män - är det viktigt att tjejen låter under sex?

    Läste precis en tråd om en son, vars flickvän låter jättemycket under sex, och det fick mig att fundera lite över hur viktigt det där är egentligen... Vad tycker ni män? Tycker ni att det är avtändande med tjejer som är helt tysta i sängen? Eller är det tvärtom, att de som stönar och skriker får er att tappa lusten? Eller spelar det ingen roll?

    Kommentera gärna ert val! :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - är det viktigt att tjejen låter under sex?
  • Anonym (Olika)

    Fanns ju en annan ny tråd också där tjejen var förvirrad. Vissa killar sa till henne att vara tyst och vissa uppmuntrade stön mm. Nåt sånt. Läs tråden haha

  • Anonym (Mussla)
    Anonym (Olika) skrev 2020-02-15 17:00:05 följande:

    Fanns ju en annan ny tråd också där tjejen var förvirrad. Vissa killar sa till henne att vara tyst och vissa uppmuntrade stön mm. Nåt sånt. Läs tråden haha


    Åh - intressant! Kan du länka? Eller kommer du ihåg rubriken?
  • Anonym (Man)

    Inget måste men det är verkligen en krydda. Hon ska våga visa att hon njuter. Men fejk går fetbort.

  • Anonym (Ah.)

    Jag vill höra "Aaaah....oooooh...mmmmm....give it to baby....you're so good to me.....so goood...oooooh.....aaaaaaahhh....nu......nu...."

  • Anonym (Mussla)

    Trevligt att se att det verkar vara en övervikt (i alla fall just nu) på män som inte bryr sig, eller t.o.m. inte vill att tjejen sak låta en massa :) Själv är jag knäpptyst, men det beror inte på att jag inte njuter, utan tvärtom - om jag skulle behöva koncentrera mig på att göra en massa läten skulle jag ju tappa fokus...

  • Anonym (Man 2)
    Anonym (Mussla) skrev 2020-02-17 11:02:25 följande:

    Trevligt att se att det verkar vara en övervikt (i alla fall just nu) på män som inte bryr sig, eller t.o.m. inte vill att tjejen sak låta en massa :) Själv är jag knäpptyst, men det beror inte på att jag inte njuter, utan tvärtom - om jag skulle behöva koncentrera mig på att göra en massa läten skulle jag ju tappa fokus...


    Låter du inget när du kommer heller? Min fru är också tyst, ger bara ifrån sig något "Det är skönt" ibland. Om hon närmar sig orgasm blir det dock intensivare andning och när det går kommer det några tillsynes okontrollerade flämtningar. Hon har svårt att komma, så jag skulle inte vilja vara utan dessa orgasmsignaler.
  • Anonym (Sexigt)

    Jag tycker det är sexigt. Det Ska inte vara höga skrik hela tiden utan det är hett med stön om det byggs upp Successivt

  • Anonym (Mussla)
    Anonym (Man 2) skrev 2020-02-17 13:24:53 följande:
    Låter du inget när du kommer heller? Min fru är också tyst, ger bara ifrån sig något "Det är skönt" ibland. Om hon närmar sig orgasm blir det dock intensivare andning och när det går kommer det några tillsynes okontrollerade flämtningar. Hon har svårt att komma, så jag skulle inte vilja vara utan dessa orgasmsignaler.
    Alltså, jo, det gör jag ju, för då släpper jag fokus eller vad man ska säga, men det är inga skrik, utan mer ett stön-flämt eller vad man ska säga :)
  • Anonym (Man 2)
    Anonym (Mussla) skrev 2020-02-19 11:46:54 följande:
    Alltså, jo, det gör jag ju, för då släpper jag fokus eller vad man ska säga, men det är inga skrik, utan mer ett stön-flämt eller vad man ska säga :)
    Ok, som frun ungefär då. Men det kan nog vara väldigt olika. En kille som jag delade lägenhet med hade en tjej som flämtade högt hela samlaget och skrek högt när det gick.
  • Anonym (Sexigt)
    Anonym (Mussla) skrev 2020-02-19 11:46:54 följande:

    Alltså, jo, det gör jag ju, för då släpper jag fokus eller vad man ska säga, men det är inga skrik, utan mer ett stön-flämt eller vad man ska säga :)


    Stön flämtar även din kille
  • Anonym (Man 2)
    Anonym (Sexigt) skrev 2020-02-19 11:59:17 följande:
    Stön flämtar även din kille
    Om jag får skjuta in med ett svar, så jag som man är helt tyst, också när det går. Ibland brukar frun fråga om det har gått för mig. Ibland avbryter jag utan orgasm. Så ofta brukar jag säga till, först att utlösningen är nära, så att hon vet att det snart är slut, och sen också när det går.
  • Anonym (Scr)

    Vad som än känns rätt,  låtsas inte. Var tyst om du vill vara tyst, låt om du vill låta.

  • Aikido

    Lite ljud är alltid trevligt (snarkningar undantaget). Blir det för tyst belönas det med ett tjuvnyp på insidan av låret.

  • Dr Börje

    Gensvar.

    Man vill ju ha gensvar i någon form. Så att man vet att hon njuter. Om jag inte får gensvar så avbryter jag och klär på mig. Jag riskerar ju att bli anmäld för våldtäkt. 

    För mig är det viktigt att jag får ett gensvar och tydliga signaler på att hon njuter. 

Svar på tråden Män - är det viktigt att tjejen låter under sex?