• Anonym (ts)

    Otrogen flickvän vill tillbaka

    Hej!

    Kortfattat så har mitt ex varit otrogen. Hon har haft ett kortare förhållande bakom min rygg. Fick reda på det och gjorde slut.

    Sen dess har exet bönat och bett att jag ska ta tillbaka henne. Aldrig sett en person ångra sig så hårt. Hon försöker på alla sätt och vis. Hon vill kämpa för vår skull in i det sista. Hon säger att hon har ändrats och jag tror faktiskt på henne att hon har börjat att ändras till det bättre. Till och med hennes kompisar kontaktar mig och säger att hon är helt förstörd och att jag ska prata med henne.

    Trots ovanstående vill jag verkligen inte tillbaka. Jag är klar med den relationen.

    Men jag ältar lite.. Har jag den rätten att aldrig behöva ta henne tillbaka igen? Är jag en dålig människa för att jag inte vill ha kvar henne i mitt liv? Har lite skuldkänslor att lämna henne så förstörd, samtidigt som jag aldrig mer vill ha något med henne att göra, ingen kontakt alls.

  • Svar på tråden Otrogen flickvän vill tillbaka
  • Anonym (Wtf)

    Hon har försatt sig i situationen själv och visat att hon inte går att lita på samtidigt som man genom att vara otrogen uppvisar hur likgiltig man är för andas känslor. Det är bara JAG som räknas typ.

    Du kan aldrig lita på att hon inte gör om det och du skulle bara förnedra dig själv genom att ta tillbaka henne.

    Hon lider? Ja det är bara välförtjänt och självförvållat.

  • Anonym (Ingentillit)

    Gå vidare med ditt liv utan henne. Du kommer aldrig att lita på henne och det kommer att förstöra relationen. Har varit där själv, försökt i flera månader men det går inte. Man börjar analysera allt och vara misstänksam. Så vill man inte leva!

  • Anonym (ts)

    När den dagen kommer då jag har barn, och mamman till mitt barn håller henne i famnen, vill jag känna stolthet, inte känna "mamman till mitt barn har en gång i tiden varit otrogen mot mig". Jag kommer för inget i världen ta tillbaka henne, hur bra hon nu mår vara. Även om jag med säkerhet hade vetat att hon aldrig mer kommer vara otrogen hade jag inte tagit tillbaka henne.

    Men vad ska jag göra med mina skuldkänslor? Varför har jag ens skuldkänslor? Det var ju hon som var otrogen och nu tvingar hon sig på mig. Låter konstigt då hon var otrogen, men tror jag är hennes livs kärlek och hon gjorde sitt livs misstag. Kanske därför jag har skuldkänslor? För att hon aldrig kommer sluta älska mig?

Svar på tråden Otrogen flickvän vill tillbaka