• Anonym (Nyfiken)

    GRÅA MJUKISBYXOR

    Jag tänder så grymt mycket på när killar har gråa mjukisbyxor på sig, gärna utan kalsonger under

    Det är så sjukt sexigt

    Är de någon mer som håller med?

  • Svar på tråden GRÅA MJUKISBYXOR
  • Anonym (En fråga)

    En fråga bara : spelar det någon roll för dig om kuken är stor eller ej?

    För jag antar att det är vad du tycker är najs, the dickprint så att säga

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (En fråga) skrev 2020-02-16 20:43:01 följande:

    En fråga bara : spelar det någon roll för dig om kuken är stor eller ej?

    För jag antar att det är vad du tycker är najs, the dickprint så att säga


    Ja alltså har bara tänkt på de när killarna har stora kukar så antar att det spelar roll
  • Anonym (En fråga)
    Tukt skrev 2020-02-16 22:32:16 följande:

    Det kan uppskattas även på kvinnor.


    How so?
  • Tukt
    Anonym (En fråga) skrev 2020-02-16 22:36:43 följande:
    How so?
    Eh, ja hur förklarar man att man tänder på något? Det är ju rätt svårt. Jag kan uppskatta även tröjor i lite så där gråmelerat tyg också.
  • Anonym (En fråga)
    Tukt skrev 2020-02-16 22:45:35 följande:

    Eh, ja hur förklarar man att man tänder på något? Det är ju rätt svårt. Jag kan uppskatta även tröjor i lite så där gråmelerat tyg också.


    Ja nej tänkte eftersom att det för ts hade med kuken att göra, om det var något liknande för dig bara.
  • Anonym (T)

    Gråa mjukisbyxor på storbakade kvinnor är riktigt sexigt. Man ser dallret där bak så lätt då.

  • Tukt
    Anonym (En fråga) skrev 2020-02-16 23:06:25 följande:
    Ja nej tänkte eftersom att det för ts hade med kuken att göra, om det var något liknande för dig bara.
    Ah, men kan det inte vara så att sådana byxor liksom gör det som är under tämligen lättåtkomligt i båda fallen. Att det liksom blir det som eggar, en stor kuk, lik väl som en .... ;)
  • Anonym (En fråga)
    Tukt skrev 2020-02-16 23:22:32 följande:

    Ah, men kan det inte vara så att sådana byxor liksom gör det som är under tämligen lättåtkomligt i båda fallen. Att det liksom blir det som eggar, en stor kuk, lik väl som en .... ;)


    Jo absolut kan det vara så :) själv ser jag inget speciellt med just gråa men nog är det najs alltid.
  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-02-16 20:44:53 följande:
    Ja alltså har bara tänkt på de när killarna har stora kukar så antar att det spelar roll
    Eller hur. Svårt att ignorera en stor balle.
  • Anonym (Ernie har landat)
    Tukt skrev 2020-02-16 22:32:16 följande:

    Det kan uppskattas även på kvinnor.


    En stor kuk?
Svar på tråden GRÅA MJUKISBYXOR