• Anonym (bebis2lax20)

    Missfall?

    Hej,

    Jag är gravid i vecka 5+6. Inatt fick en klarröd, ganska tunn blödning. Blödningen var uppskattningsvis 10 cm diameter på lakanet.

    Senare på förmiddagen kom det blod med en klump på pappret när jag var på toa.

    Har haft mensverksliknande molande värk under hela graviditeten. Har inte känt något annorlunda senaste dagarna.

    Jag har pratat med barnmorska och de sa att dom inte vet vad blödningen beror på och att jag ska ta ett nytt gravtest om 4 veckor.

    Något som har liknande erfarenhet och tror sig veta om det säkerligen är ett missfall eller om jag möjligtvis kanske fortfarande kan vara gravid?


    Tack på förhand!


    Mvh

  • Svar på tråden Missfall?
  • Tiffany

    Jag fick en blödning där det rann blod ner i toan och kom klumpar i ungefär din vecka! Fick en tid o kolla med ultraljud men allt såg bra ut. En läkare sa att hade det varit missfall skulle jg haft väldigt ont o blödigt mycket! Hon förklarade oxå att det e vsnligt att blöda i tidig grav MEN det kan ju även vara ett missfall , man vet inte .. hoppas på det bästa för dig. Du ksnske kan få en tid på ultraljud om du är orolih?

  • Anonym (5+0)

    Jag började blöda lite igår ????

    Så kanske är missfall på G här med.

Svar på tråden Missfall?