• Tue 18 Feb 2020 07:53
    440 visningar
    3 svar
    3
    440

    Han flirtar med andra

    Hej!

    Har nyligen från en bekant fått screenshots på en konversation min sambo haft med en tjej. Tjejen är vän med min bekanta. Konversationen har ägt rum på snap hat under en kväll då min sambo var ute på krogen. Han har då kommenterat tjejens rumpa, och att han gärna vill komma och ställa sig bakom henne i baren för att få "klämma och känna" lite. Tjejen påpekar att han ju har sambo och inte ska vara otrogen.. Där tar konversationen slut vad jag fått se. Vad som sedan faktiskt hände på krogen vet jag inte. Hur hade ni reagerat på detta? Är det ok att skriva så här till en annan när man är i ett förhållande? Sambos sen 3 år med en 2 årig son.

  • Svar på tråden Han flirtar med andra
  • Tue 18 Feb 2020 09:04
    #1

    Enligt mig har han gått över gränsen och tyvärr så ligger steget till att vara otrogen ligger nog inte långt bort.

    Visst kan man tycka någon är snygg och skriva det som en komplimang fast man har förhållande. Men att gå så långt som han gjorde är ju ett sätt att försöka få henne på rygg. Nu vet jag ju inte hur han är i normala fall. Men jag tror inte detta är första eller sista gången han skriver så. Konfrontera honom med det du fått reda på.

  • Tue 18 Feb 2020 09:13
    #2

    Tack för svar. Jag känner som du.

    Tilläggas ska att detta Inte är första gången. När jag var gravid med vår son fick jag ett meddelande på messenger från en okänd tjej, som hade tagit screenshot på en bild min sambo skickat till henne. En väldigt naken bild. Då bortförklarade han det med att han råkat skicka till fel person, bilden var menad till mig sa han. Valde att tro på honom då. Men nu händer detta en andra gång...

  • Tue 18 Feb 2020 09:49
    #3
    +1

    Det är inte ok! Cred till tjejen som sa ifrån.

Svar på tråden Han flirtar med andra