Jag o sambon vill flytta till Varberg!! Hjälp någon?
Hej
Hur ska man hitta boende under 1 miljon i Varberg?
Några tips på lägenheter där man slipper stå i kö i minst 2 år?
Vi tänkte flytta dit så snart som möjligt men det verkar omöjligt....
Hej
Hur ska man hitta boende under 1 miljon i Varberg?
Några tips på lägenheter där man slipper stå i kö i minst 2 år?
Vi tänkte flytta dit så snart som möjligt men det verkar omöjligt....
någon?
Hmmm bor själv i Falkenberg, vi struntade i varberg... (Är nöjd med det också)Det finns väl kanske lediga insatslägenheter.. Men ett lite större hus får du absolut inte under miljonen och hyrslägenheter är nästan omöjligt! Kolla runt på nätet hos olika mäklare... Det kan väl möjligtvis finnas något utanför VBG typ tvååker men det är ju en bit...
Bostads situationen är lika omöjlig här nere som i resten av landet tyvärr..
puffar upp
Vi vill också bo i Varberg på sommaren när vi är hemma! Men under en miljon kommer man inte! Jo, men då får du bo långt utanför...
Det är en jättesöt och mysig stad!
Jo det är ju det har varit där varje sommar sedan innan jag ens var född..vi har sommarställe där...
Hur går det Nannalie? Det va synd att du inte tittade på våran lägenhet. Men kolla med jämna mellanrum på varbergsbostad.se på lediga lägenheter. Finns det nåt som passar så bara ring. Dom har bostadskö men det är väldigt sällan den fungerar. Har man tur kan man få lägenhet därigenom. Det fick vi fast vi inte var anmälda till nån bostadskö. Lycka till!
Annonsera i lokaltidning efter privat lägenhet?!
Hej hej!!
Jag kommer från Varberg..
Många hus är privat ägda och man måste nästan känna någon där nere. Ring Varbergs bostäder, så kan dom säkert hjälpa dig. Annars kan jag höra mig lite för i stan om det finns något ledigt. Apelviks höjd kan du få en lägenhet för ca. 3500 i månaden. Det är hyreslägenhet. Ingen insats.
Kolla ovanför knopen skall också finnas brivat ägda lägenheter. Hör med han som äger krogen. Han kanske vet vem som äger det huset, så hade jag nog gott tillväga..
Lycka till!!
smörblomman