• Anonym (Sif)

    Känna sitt eget bajs via slidan???

    Är jag "normal" eller hård i magen så kan jag känna vid den bakre väggen av slidan mitt eget bajs när jag onanerar.

    Jag är helt seriös, är det bara jag? Eller är det fler som kan känna samma sak på sig själv?

  • Svar på tråden Känna sitt eget bajs via slidan???
  • Anonym (normalt)

    Såklart man kan, det är ju inte mycket där mellan alls. :) 

  • Anonym (Anatomi)

    Dessa öppningar ligger ju nära varandra.
    Har du tänk på varför det finns en massa trådar här om lavemang vid förlossning?

  • Anonym (M)

    Det är en jättetunn slemhinna+ muskelhinna som separerar vaginan och ändtarmen från varandra. Det är med andra ord fullt normalt att kunna känna om det finns avföring i ändtarmen via bakre slidväggen.

  • Anonym (w)

    Inget konstigt, vid gynundersökningar kan de vid behov känna efter via analen. Brukar själv känna av om jag är lite förstoppad.

  • Anonym (Isa)

    Inte konstigt alls, den väggen mellan slida och tarm är väldigt tunn.

  • Anonym (Psss)

    Japp, det brukar man kunna göra. Speciellt om man har framfall på ändtarmen. (Man kan ha tre sorters framfall, kissblåsa, livmoder, ändtarm

  • Anonym (Ulla)
    Anonym (Psss) skrev 2020-02-18 17:40:19 följande:

    Japp, det brukar man kunna göra. Speciellt om man har framfall på ändtarmen. (Man kan ha tre sorters framfall, kissblåsa, livmoder, ändtarm


    Man kan ha fler, nämligen även Enterocele som gör så att tunntarmen trillat ner. 
Svar på tråden Känna sitt eget bajs via slidan???