• emmzjohansson

    Behålla eller inte?

    Nu är det så att jag plussade på stickan igår. Detta var helt oplanerat och oförväntat. Jag pluggar och min sambo är just nu mellan jobb. Vi har inte världens stadigaste ekonomi just nu heller.

    Igår kände jag på en gång att nej nej vi kommer inte behålla. Det fanns ingen tvekan om saken. Idag har jag funderat och jag har så blandade känslor. Velar fram och tillbaka. Med min sambo är det ingen idé att prata med om detta för han vill bara göra det som jag vill. Och att jag får bestämma till 100%.

    Någon annan som varit i samma situation?

    Behöver bara bolla tankar känner jag.

  • Svar på tråden Behålla eller inte?
  • Anonym (...)
    Tuvix skrev 2020-02-19 10:29:14 följande:

    Behåll! Man ångrar aldrig ett barn ju.


    Det kan man visst göra! Finns många som gjort det, bland annat i flera trådar på FL.
  • emmzjohansson
    Tuvix skrev 2020-02-19 10:29:14 följande:

    Behåll! Man ångrar aldrig ett barn ju.


    Har hört allt för ofta folk som ångrat att dom inte väntade med barn. Sen säger andra i min omgivning att dom är glada att vi väntar så vi får chansen att göra det vi vill i livet innan vi skaffar barn och blir så begränsade.
  • Anonym (magkänsla)